Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Spada oglądalność kanału TVN

0
Podziel się:

W listopadzie całodobowy udział kanału TVN w rynku spadła do 18,4 proc. z 18,5 proc. rok wcześniej i 19,4 proc. w październik

Spada oglądalność kanału TVN

W listopadzie całodobowy udział kanału TVN w rynku spadła do 18,4 proc. z 18,5 proc. rok wcześniej i 19,4 proc. w październiku.

Udział całej grupy w rynku spadł w XI do 23,5 proc. z 24,0 proc. rok wcześniej i 24,6 proc. w październiku.

TVN podał w komunikacie również, że udział Polsatu spadł w listopadzie do 14,8 proc. z 15,7 proc. rok wcześniej, ale wzrósł w stosunku do października tego roku, kiedy to wyniósł 14,2 proc.

W peak timie (18.00-23.00) w listopadzie udział grupy TVN spadł do 26,6 proc. z 26,8 proc., a TVN do 22,3 proc. z 22,5 proc. W tym czasie Polsat zmniejszył oglądalność do 16,6 proc. z 17,6 proc.

W listopadzie oglądalność TVN w komercyjnej grupie docelowej całodobowo (16-49 lat) spadła do 19,5 proc. z 19,8 proc., a w peak timie spadła do 22,8 proc. z 23,1 proc. W grupie TVN był to spadek odpowiednio: do 24,7 proc. z 25,2 proc. i do 27,2 proc. z 27,5 proc.

W przypadku Polsatu całodobowo udział w docelowej grupie komercyjnej spadł do 17,5 proc. z 18,9 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 18,9 proc. z 20,5 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, czyli (16-49 lat, miasta 100 tys. plus)
udział ten spadł całodobowo do 25,4 proc. z 25,6 proc., ale w peak timie zwiększył się do 30,3 proc. z 30,1 proc.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)