Trwa ładowanie...
d1tfi5f
Pomysł na biznes: Budowa drewnianych łodzi

Budowa własnych łodzi od podstaw i remonty innych jachtów - to pomysł na biznes Aleksandra Hanusza i Adama Hamerlika, przyjaciół i założycieli "Szkutni Wisła". Ich pasją jest żeglarstwo. W 2016 r. przepłynęli Atlantyk na 5-metrowej łódce kabinowej. To był impuls do założenia własnego biznesu w Warszawie. - Stwierdziliśmy, że chcemy robić drewniane łódki nie tylko dla siebie - podkreślają właściciele. Praktycznie nie mają konkurencji. Doinwestowali ok. 30 tys. w warsztat nad Wisłą i narzędzia, dzięki którym z drewna i sklejki są w stanie zrobić praktycznie wszystko. - Robimy łodzie żaglowe, wiosłowe, motorówki czy kajaki. Wszystko jest spersonalizowane i tworzone na indywidualne zamówienie - wylicza Aleksander Hanusz. Wciągu 6 miesięcy w szkutni powstało 5 małych łódek. Dodatkowo właściciele zajmują się naprawą i odświeżaniem innych jachtów. Pierwsze zamówienia przyszły z Niemiec. Zobacz nowy odcinek programu "Pomysł na biznes". Prowadzisz ciekawą działalność gospodarczą? Napisz: mieszko.rozpedowski@grupawp.pl

Znajdujemy się pszczół Stopnie WisRozwiń

Transkrypcja:

Znajdujemy się pszczół Stopnie Wisła Nad Wisłą w Warszawie produkujemy stylowe łódki przede Wszystko z drewna i sklejki Jest łączenie technik tradycyjnych szkół Kup mi chipsy nowocze Chemia Szukanie materiałami z drewna i sklejki jesteśmy Powstanie zrobić Pro Praktycznie wszystko Robimy łodzie żaglowe wiosłowe motorówki A wszystko to robimy na indywidualne zamówienie Można sobie taką Łódź się spersonalizować i zrobić dokładnie taką Jaką chcemy Sonda łódki stylowe Ciężko znaleźć gdziekolwiek indziej A jednocześnie bardzo Praktyczne ze względu na swoją wielkość możemy je wziąć Nawet Po pracy wykorzystać Kilka godzin do pływania po Wiśle Lockerz pływania weekendowego z rodziną Pomysł narodził się w nietypowych Okolicznościach Ponieważ kiedy razem z Adamem Moim wspólnikiem Płynęliśmy na bardzo małej pięciometrowy Przez ocean Może chcemy dalej produkować łódki I nie tylko dla siebie Już wcześniej zajmowaliśmy się robieniem łódek Tylko na swoje własne indywidualne potrzeby To teraz po prostu Postanowiliśmy Nadal czerpią z tego przyjemność i satysfakcję przełożyć Czytana Swój mały biznes Śpiewaliśmy materiały budowlane Po całej Polsce jak nasz Żeby było po prostu jak najekonomiczniej Jak również może byśmy w to mnóstwo własne I pracy Poza tym mieliśmy już Sporo własnych narzędzi elektronarzędzi i różnych Typowa szkutniczych Akcesoriów Problemem tutaj jest na pewno zima Ponieważ nie Znajdujemy się w budynku z centralnym ogrzewaniem tylko w drewnianej Zima musimy przejść Napalić się W piecu Rozdzielacz Kuchnia do temperatury która będzie także pozwalała żywicą epoksydową W których przede Pracujemy Wiązać się jej pracować Również wpływa także biegacz techniczna rzecz nieoczekiwana płata nam figle Czasami niektóre elementy Trzeba pod Powtórzyć się przerobić Trzeba było zrobić odp Początek Staniszcze Małe Sklejkowych drewnianych łódek Jest naprawdę mało zapełniona To znaczy Tutaj nie ma dużej konkurencji a przynajmniej nie wyczuwamy żadnej presji Zaczęliśmy myślę Bardzo dobrze bo Stycznia Zrobiliśmy już 5 półek Były to małe jednostki Kolwiek oczywiście Jeszcze nie przewidywali śmiać Faktycznie może Będziemy tak szybko Proszę rozwijać Chcielibyśmy mieć Również swój Twój wkład Warszawskie rynek tego co tu u nas Na Wiśle Czyli Tor jakiego sprzętu używamy do krótkiej nawet kilkugodzinnej Rekreacji Praca Na rzece Nazywam się Olek Hanusz i jestem właścicielem w kuchni Wisła