Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Sprzedaż Stokrotki wzrosła o 29 proc. w lutym

0
Podziel się:

Stokrotka, spółka zależna Emperia Holding, osiągnęła w lutym 2016 roku ok. 182 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o ok. 29 proc. rok do roku.

Sprzedaż Stokrotki wzrosła o 29 proc. w lutym
(Wuhazet Henryk Żychowski/Wikimedia (CC BY 3.0))

Stokrotka, spółka zależna Emperia Holding, osiągnęła w styczniu 21-procentowy wzrost przychodów, a w lutym - 29-procentowy w lutym w porównaniu z analogicznymi miesiącami poprzedniego roku.

Stokrotka, spółka zależna Emperia Holding, osiągnęła w styczniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 179 mln zł. Natomiast wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte w lutym 2016 roku wyniosły ok. 182 mln zł.

Wzrost sprzedaży towarów liczony bez nowo otworzonych sklepów (LFL, like-for-like) w styczniu wyniósł 4,5 proc., a w lutym 11,5 proc.

W okresie od stycznia do lutego 2016 roku zostało otwartych 12 sklepów: 2 supermarkety i 10 marketów. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 3,2 tys. metrów kwadratowych: o 0,8 tys. metrów kwadratowych w supermarketach i o 2,4 tys. metrów kwadratowych w marketach.

"Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lutego 2016 roku wyniosła 336. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lutego 2016 roku wyniosła 163,1 tys. metrów kwadratowych" - czytamy dalej.

W 2016 roku Emperia ma zamiar utworzyć 100 nowych sklepów sieci Stokrotka. Dla porównania Biedronka - tylko 80. Nadal jednak Stokrotka nie może się równać z liczącą ponad trzy tysiące sklepów siecią największego detalisty w Polsce.

W rozwoju sieci Emperii może przeszkodzić decyzja Urzędu Kontroli Skarbowej w Lublinie, dotycząca podatku dochodowego od osób prawnych za 2011 rok, która może spowodować konieczność zapłaty zaległości podatkowej w wysokości 182,27 mln zł. Zaległość ma dotyczyć sprzedaży spółki dystrybucyjnej Tradis. Czytaj więcej

Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.