Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Remy Cointreau wyłącznym importerem Żubrówki do USA

0
Podziel się:

Wódka sprzedawana jest w ponad 50 krajach na całym świecie.

Remy Cointreau wyłącznym importerem Żubrówki do USA
(zubrowka.pl)

Dystrybutor alkoholi CEDC zawarła porozumienie z Remy Cointreau USA, Inc. dotyczące wyłącznego importu Żubrówki na amerykański rynek. W rezultacie Remy Cointreau USA będzie wyłącznym importerem Żubrówki w USA.

_ - Cieszymy się z zacieśnienia naszej współpracy z Remy dzięki temu kontraktowi importowemu. Remy należy do liderów na amerykańskim rynku w zakresie sprzedaży i marketingu wyrobów spirytusowych kategorii premium w kanale gastronomicznym. Poza swoimi własnymi markami, Remy pełni funkcję wyłącznego importera w USA m.in. dla The Macallan, The Famous Grouse oraz Highland Park Scotch Whiskies. Wierzymy, że Remy, ze swoim portfolio, jest idealnym partnerem dla dalszej ekspansji i rozwoju sprzedaży Żubrówki w Stanach Zjednoczonych _ - skomentował William Carey, prezes CEDC.

W 1978 roku import Żubrówki do Stanów Zjednoczonych został zakazany, ponieważ znajdujące się w każdej butelce źdźbło trawy żubrowej zawierało zakazaną w USA kumarynę. Żubrówka do USA powróciła w 2007 roku, a jej amerykańska wersja zawiera trawkę bez tej uważanej za szkodliwą substancji.

Żubrówka należy do najpopularniejszych wódek smakowych w Polsce. Eksportowana jest do ponad 50 krajów na całym świecie.

_ - Wierzymy, że Żubrówka świetnie pasuje do naszego asortymentu wyrobów spirytusowych premium w Stanach Zjednoczonych. Jesteśmy dumni z faktu, że prezentujemy jedynie autentyczne marki, które oferują konsumentów prawdziwą wartość i Żubrówka w zupełności spełnia te oczekiwania _ - dodał Thomas Jensen, prezes i CEO Remy Cointreau USA.

Narastająco w I-III kw. 2009 roku CEDC miała 173,21 mln dolarów skonsolidowanego zysku netto wobec 63,67 mln dolarów zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1407,47 mln dolarów wobec 1536,96 mln dolarów.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)