Awaria w banku Millennium. Nie działają aplikacja mobilna i bankowość internetowa
Bank Millennium mierzy się z ogromną awarią. Nie działają nasza aplikacja mobilna oraz Millenet. Firma informuje o problemach za pośrednictwem swoich kont w mediach społecznościowych. Nie podaje jednak, kiedy klienci mogą spodziewać się ich usunięcia.
Aktualizacja 13.37: Bank Millennium w kolejnym komunikacie podaje, że udało się już przywrócić do działania aplikację mobilną i bankowość internetową.
Awaria w banku Millenium
O awarii bank informuje za pośrednictwem swoich kont w mediach społecznościowych. Tak brzmi lakoniczny komunikat udostępniony na Twitterze:
Czasowo niedostępna jest nasza aplikacja mobilna oraz Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem dostępności. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zespół Banku Millennium.
Awaria rozpoczęła się już jakiś czas temu
W komentarzach słychać jednak narzekania. Klienci Millennium wskazują, że awaria rozpoczęła się mniej więcej godzinę przed oficjalnym komunikatem firmy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Mamy krach bankowy w USA. Co się wydarzyło?
Potwierdzają to również zgłoszenia użytkowników Downdetector.pl, czyli portalu, który śledzi awarie i problemy z dostępnością stron i aplikacji. Po godz. 12.15 liczba raportów znacznie wzrosła.
(więcej informacji podamy za chwilę)
Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami ekonomicznymi i biznesowymi, skorzystaj z naszego Chatbota, klikając tutaj.