Awaria w Idea Banku. Brak dostępu do serwisu
Z powodu awarii klienci Idea Banku stracili dostęp do serwisu internetowego. Bank przeprasza za utrudnienia.
Źródło zdjęć: © Wikimedia Commons
oprac. WZ
Strona logowania do serwisu transakcyjnego nie działa. Wyświetla się na niej komunikat o "przerwie technicznej".
Jak informuje bank, awaria dotyczy też aplikacji mobilnej. Przedstawiciele banku zapewniają, że prace nad usunięciem usterki już trwają.
"Przyczyna problemów jest już znana, pracujemy nad jej usunięciem co potrwa prawdopodobnie do godzin wieczornych. Przepraszamy za wszelkie niedogodności" - czytamy w komunikacie Idea Banku.
O usunięciu awarii bank ma poinformować w kolejnym komunikacie, który udostępni w mediach społecznościowych. Do godz. 20.30 awarii nie usunięto.
Bon turystyczny. Kiedy będą pieniądze?
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie