Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Jacek Bereźnicki
|

Szopi.pl jako jedyna firma z Polski wybrana przez Google. Weźmie udział w programie Launchpad Accelerator

2
Podziel się:

Launchpad Accelerator jest organizowanym przez zespół Google Developers programem dla szybko rosnących startupów z potwierdzoną historią sukcesów rynkowych.

Seriws Szopi.pl działa od połowy 2016 roku.
Seriws Szopi.pl działa od połowy 2016 roku. (Sergey Ryzhov)

Szopi.pl, serwis umożliwiający robienie zakupów przez internet w sklepach, które nie prowadzą sprzedaży online, weźmie udział w programie Launchpad Accelerator. Jako jedyna firma z Polski będzie przez pół roku korzystać ze wsparcia w ramach programu Google.

Launchpad Accelerator jest organizowanym przez zespół Google Developers programem dla szybko rosnących startupów z potwierdzoną historią sukcesów rynkowych. W tym roku program po raz drugi objął firmy z regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

Współpraca rozpoczyna się od dwutygodniowego szkolenia w San Francisco. Jego głównym elementem są sesje mentoringowe z inżynierami i menedżerami produktów z Google oraz z międzynarodowego zespołu mentorów zewnętrznych.

Zobacz także: Wideo: Fenomen zakupów w sieci

- To dla nas ogromne wyróżnienie, że nasz projekt został dostrzeżony przez specjalistów z Google - mówi Zbigniew Płuciennik, szef i twórca serwisu. - Wsparcie, z jakiego mamy szansę skorzystać, może znacząco wpłynąć na nasz dalszy, szybki rozwój. Jesteśmy jedyną polską firmą, która zakwalifikowała się do najnowszej edycji programu - podkreśla.

- Szopi.pl bardzo szybko się rozwija i cieszy coraz większym zainteresowaniem wśród Polaków - przekonuje Płuciennik. - Sukcesywnie poszerzamy listę sklepów, w których można zrobić zakupy dzięki nam oraz pojawiamy się w kolejnych miastach - dodaje. Za pośrednictwem Szopi.pl można obecnie robić zakupy w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.

O firmie Szopi.pl pisaliśmy już w lutym. Serwis działa od połowy 2016 roku. Firma wypełnia lukę w rynku zakupów online, umożliwiając zakupy przez internet w takich sklepach jak Biedronka czy Lidl, które wciąż nie zdecydowały się na uruchomienie e-sklepu.

Szopi.pl stara się zdobyć przychylność klientów dzięki ekspresowemu tempu dostarczania zakupów pod wskazany adres. Zwykle nie zajmuje to firmie więcej niż godzinę.

pomysł na biznes
najważniejsze
msp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(2)
Paweł
5 lata temu
Podobno Google rozproszyła swoją świadomość. Ja się zgodziłem. 100MB na dysku + nieużywana pamięć karty graficznej, ok 200MB + 0,1% mocy obliczeniowej w trybie Idle. Lubimy Google, trudno się bez niej obejść, nie polecam zbytniej centralizacji.
Rewident
6 lat temu
Pomysł słaby bo ci co nie sprzedają przez internet mają po prostu słaba ofertę. Poza tym taka firma oferuje wyższe ceny bo na czymś muszą zarobić