Uber w dziedzinie usług kosmetycznych? Brytyjski startup chce stworzyć aplikację
Użytkownicy Blow LTD mogą rezerwować wizyty fryzjerów czy kosmetyczek w taki sam sposób, jak przy pomocy popularnej aplikacji Uber zamawia się transport.
Brytyjski startup planuje zebrać poprzez platformę crowdfundingową milion funtów na rozwój aplikacji Blow LTD służącej do zamawiania usług kosmetycznych - informuje CNBC.
Użytkownicy Blow LTD mogą rezerwować wizyty fryzjerów czy kosmetyczek w taki sam sposób, jak przy pomocy popularnej aplikacji Uber zamawia się transport.
Na razie mogą z niej korzystać mieszkańcy Londynu, ale plany są ambitne - firma planuje rozwinięcie działalności w innych częściach Wielkiej Brytanii, a także ekspansję na rynki zagraniczne i właśnie na ten cel zamierza przeznaczyć zebrane pieniądze.
Zbiórka została ogłoszona na Seedrs - platformie crowdfundingowej, na której darczyńcy otrzymują udziały firm, w które zainwestowali. Blow LTD oferuje 11,11 proc. swoich udziałów i planuje zebrać 750 tys. funtów.
Dharmash Mistry, inwestor i współzałożyciel firmy ocenił, że kwota ta zostanie prawdopodobnie przekroczona i uda się zebrać milion funtów. Drugim współzałożycielem startupu jest Fiona McIntosh - była redaktor naczelna magazynów Grazia i ELLE.
Mistry powiedział, że zbiórka pieniędzy na platformie crowdfundingowej pomoże także jego firmie zbudować bazę klientów.
Blow LTD nie jest pierwszym startupem w branży, ale od konkurencji odróżnia go fakt posiadania salonów, w których szkoli i weryfikuje specjalistów. Mistry zapewnia, że proces selekcji jest surowy i zaledwie 15 proc. ofert trafia do użytkowników aplikacji.