Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Bank Pocztowy: Wakacjami kredytowymi zainteresowany co 20. klient z call center

1
Podziel się:

Warszawa, 09.04.2020 (ISBnews) - Bank Pocztowy podjął decyzję o wprowadzeniu "szybkiej ścieżki" dla klientów wnioskujących o prolongatę spłaty kredytów, podał bank. Wakacjami kredytowymi jest zainteresowany co dwudziesty klient dzwoniący na infolinię. 

Bank Pocztowy: Wakacjami kredytowymi zainteresowany co 20. klient z call center

Bank podał, że konsultanci call center odbierają średnio aż o kilka tysięcy więcej połączeń dziennie niż przed wprowadzeniem przez rząd obostrzeń związanych z rozprzestrzeniającą się pandemią. Klienci najczęściej poszukują informacji na temat dostępu do bankowości internetowej EnveloBank i Pocztowy24 (30% telefonów) oraz Telekonta. Wakacjami kredytowymi jest zainteresowany co dwudziesty dzwoniący na infolinię.

"Obecnie nasza infolinia notuje ponad 120-proc. wzrost połączeń w porównaniu z okresem przed pandemią. Dlatego dla osób, które chcą złożyć wniosek o tzw. wakacje kredytowe przygotowaliśmy szybką ścieżkę wnioskowania o prolongatę kredytu. Wszystkie połączenia związane z wakacjami kredytowymi są przekierowywane bezpośrednio do doradców z placówek banku. To zdecydowanie skróci czas i przyśpieszy rozpatrzenie wniosku. Apelujemy jednak o wyrozumiałość. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem może być nieco dłuższy niż jeszcze miesiąc temu" - powiedziała dyrektor departamentu contact centre Banku Pocztowego Sylwia Kisielewska, cytowana w komunikacie.

Contact centre Banku Pocztowego ulokowane jest w Bydgoszczy, skąd wywodzi się bank. Od kilku tygodni, w związku z rozprzestrzeniająca się pandemią koronawirusa, znacząca cześć zespołu contact centre pracuje zdalnie.

"Umożliwienie konsultantom telefonicznym obsługę klienta z domu miało pozytywny wpływ na zmniejszenie absencji pracowników spowodowanej zamknięciem szkół i przedszkoli. Nasi konsultanci, których większość to przedstawiciele pokolenia X i Y, są bardzo zadowoleni z tej formy wykonywania obowiązków służbowych. Bardzo możliwe, że w przyszłości, gdy opadnie kurz związany z pandemią, zdecydujemy się na prowadzenie, przynajmniej w części, 'zdalnego call center'" - dodała Kisielewska.

Bank Pocztowy świadczy usługi finansowe w urzędach pocztowych i własnych oddziałach w całym kraju. Powstał w 1990 roku w Bydgoszczy.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
meryt
4 lata temu
Dodzwonić się na infolinie Pocztowego Banku graniczy z cudem,całą noc przesiedziałem na telefonie i oprócz beznamiętnego głosu kataryny "połączenie z tego regionu na razie nie może być zrealizowane" nie usłyszałem nic innego.Jakoś inne banki potrafią ułatwić załatwienie tej sprawy przez internet przez email,a ten bank tylko przez ebok,telefon lub wizyta w placówce.