HubStyle chce otworzyć ok. 20 sklepów Sugarfree & Cardio Bunny do końca roku

HubStyle do końca roku zamierza otworzyć około 20 sklepów Sugarfree & Cardio Bunny na zasadach franczyzowych, a w ciągu 3 lat ich liczbę zwiększyć do 50, poinformował ISBnews dyrektor sprzedaży Michał Brzemiński.     

Obraz
Źródło zdjęć: © East News | Krzysztof Kaniewski/REPORTER

"Do końca tego roku zakładamy, że uda nam się otworzyć zaplanowanych 20 sklepów w miastach powyżej 150 tysięcy mieszkańców, i wprowadzić nasze produkty do butików multibrandowych w miastach poniżej 150 tys. mieszkańców. W tej chwili mamy 3 sklepy stacjonarne, z których dwa to nasze własne placówki, a jeden to działający we Wrocławiu sklep franczyzowy. Aktualnie szukamy kolejnych lokalizacji i franczyzobiorców" - powiedział w rozmowie z ISBnews Brzemiński odpowiedzialny w spółce także za wdrożenie strategii rozwoju sprzedaży.

Dodał, że sieć 20 sklepów marek Sugarfree & Cardio Bunny będzie prowadzona wyłącznie na zasadach franczyzowych, a sklepy będą zlokalizowane głównie w galeriach handlowych.

"Obecnie przygotowujemy się do otwarcia dwóch placówek, jedna zlokalizowana będzie na południu Polski, a druga w województwie kujawsko-pomorskim. Myślimy, że uda nam się je uruchomić w połowie drugiego kwartału" - powiedział dyrektor.

Według niego, zainteresowanie ze strony franczyzobiorców możliwością prowadzenia sklepów pod marką Sugarfree & Cardio Bunny jest bardzo duże.

"Musimy jednak cały czas myśleć o jakości tych placówek, zarówno pod katem ich lokalizacji, odpowiedniej ekspozycji marki, jak i obsługi klienta. To dla nas priorytet, dlatego szukamy osób identyfikujących się z marką, które zaangażują się w rozwój własnego biznesu. My w zamian oferujemy atrakcyjne warunki i współpracę na prawdziwie partnerskich warunkach. Ważne jest również wsparcie naszych franczyzobiorców pod kątem profesjonalnych szkoleń dla ekspedientów. Celujemy w powierzchnie handlowe rzędu 110-150 m2 w bardzo dobrych lokalizacjach" - dodał Brzemiński.

HubStyle ma także długoterminowe plany rozwoju, zgodnie z którymi dynamicznie rozwijana będzie zarówno sieć franczyzowa jak i współpraca z butikami multibrandowymi na zasadzie handlu hurtowego.

"W ciągu trzech lat chcemy mieć 50 placówek franczyzowych i około 600 współpracujących butików, ale w tym ostatnim przypadku będziemy oceniać jakość tych hurtowych odbiorców i na bieżąco weryfikować cel. Chciałbym, aby w 2019 r. obrót detalu stanowił 60-80% ogólnych przychodów, co jest realne przy założeniu zrealizowania harmonogramu otwarć. Obecnie zdecydowana większość obrotów generowanych jest w e-commerce, w którym działamy od samego początku" - dodał.

Brzemiński podkreślił, że dodatkowym celem jest postawienie na komplementarność - np. klientka kupuje nie tylko sukienkę Sugarfree czy produkt Cardio Bunny uszyte z bardzo dobrych materiałów i modne, ale także dodatkowe, uzupełniające produkty.

"Obecnie w ramach tych dwóch marek będziemy znacząco rozszerzać portfolio naszych produktów, ale na razie nie możemy zdradzić jakie to będą produkty. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientek, które chcą być kompleksowo obsłużone w jednym miejscu. Mamy swoje biuro projektowe w kraju, a większość odzieży jest szyta w Polsce. Testujemy także rynki zagraniczne pod kątem produkcyjnym, szczególnie jeżeli bierzemy pod uwagę rozwój naszej sieci sprzedaży" - podkreślił Brzemiński.

Spółka poinformowała, że posiada wystarczające środki finansowe, które pozwolą na rozwój działalności.

"Środki na rozwój mamy zabezpieczone zarówno na ten rok jak i kolejny. Te lata są dla nas kluczowe i widzimy duży potencjał w sklepach stacjonarnych" - powiedział Brzemiński.

Dyrektor potwierdził, że wpływają do spółki także zapytania dotyczące produktów i potencjalnej współpracy z zagranicy.

"Mamy kilka pytań z zagranicy, ale chcemy się pod ten rozwój dobrze przygotować. Poprzez e-commerce jesteśmy obecni w kilku krajach, ale docelowo chcielibyśmy posiadać odpowiedniego partnera na danym rynku lokalnym" - powiedział Brzemiński.

HubStyle zarządza obecnie dwiema markami - Sugarfree i Cardio Bunny. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

Marek Knitter

Wybrane dla Ciebie
PKP Cargo rośnie o prawie 11 proc. W tle kontrowersyjny ruch z akcjami
PKP Cargo rośnie o prawie 11 proc. W tle kontrowersyjny ruch z akcjami
Wyciek ropy w Niemczech. Wojewoda zachodniopomorski komentuje
Wyciek ropy w Niemczech. Wojewoda zachodniopomorski komentuje
Kontrowersyjny ruch byłego szefa PKP Cargo. Chodzi o akcje spółki. "Znam przepisy"
Kontrowersyjny ruch byłego szefa PKP Cargo. Chodzi o akcje spółki. "Znam przepisy"
Jest we władzach PKP Cargo sprzedał wszystkie akcje. Potem je odkupił. KNF reaguje
Jest we władzach PKP Cargo sprzedał wszystkie akcje. Potem je odkupił. KNF reaguje
Strategiczna inwestycja nad Bałtykiem. Mieszkańcy się buntują
Strategiczna inwestycja nad Bałtykiem. Mieszkańcy się buntują
Ceny prądu w 2026 r. Jest deklaracja ministra
Ceny prądu w 2026 r. Jest deklaracja ministra
Gazprom nie chce zapłacić gigantycznej kary. Polska znalazła sposób
Gazprom nie chce zapłacić gigantycznej kary. Polska znalazła sposób
Dwa lata rządów Tuska. Oto co się dzieje z gospodarką
Dwa lata rządów Tuska. Oto co się dzieje z gospodarką
Odłożyła na emeryturę 350 tys. zł. Pieniądze przejął ZUS. RPO komentuje
Odłożyła na emeryturę 350 tys. zł. Pieniądze przejął ZUS. RPO komentuje
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 11.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 11.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 11.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 11.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 11.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 11.12.2025