Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Vabun Radosława Majdana chce wejść na NewConnect. Oferta jeszcze jesienią?

Vabun Radosława Majdana chce wejść na NewConnect. Oferta jeszcze jesienią?

Spółka, której współzałożycielem jest Radosław Majdan, działa od 2014 r. Fot. Jankowski/REPORTER
Spółka, której współzałożycielem jest Radosław Majdan, działa od 2014 r.

Producent kosmetyków Vabun, którego współzałożycielem jest piłkarz Radosław Majdan, jeszcze jesienią ma pojawić się na prowadzonym przez warszawską giełdę rynku NewConnect. Na razie jego głównym klientem są drogerie Hebe.

Na "małej giełdzie" NewConnet jest obecnie notowanych 406 spółek. Zgodnie z informacjami opublikowanymi na stronie internetowej GPW około 20 kolejnych czeka na decyzję o dopuszczeniu ich akcji do obrotu. Wśród nich nie ma jednak Vabun.

Spółka Radosława Majdana w krótkim komunikacie przesłanym do mediów poinformowała na razie tylko o tym, że jesienią złoży dokumenty na GPW. Nie podała żadnych informacji na temat planowanych wpływów z emisji akcji.

Zobacz także: Czy polska gospodarka jest silna?

O jej celach informuje równie enigmatycznie: "Środki z emisji akcji, która będzie bezpośrednio poprzedzała wprowadzenie akcji na rynek NewConnect, przeznaczone zostaną na rozszerzenie asortymentu o tzw. półkę średnią, a także umożliwią szersze uczestnictwo w targach krajowych i zagranicznych" - czytamy w komunikacie Vabun.

Obecnie działająca od 2014 r. spółka ma swojej ofercie wody perfumowane dla mężczyzn i kobiet oraz żele pod prysznic dla mężczyzn. Współpracuje z sieciami handlowymi, m.in. Drogerie Polskie, GoSport, czy Jeronimo Martins (Hebe).

Głównym udziałowcem w Vabun jest obecnie podmiot MBF Group, który zajmuje się działalnością inwestycyjną i wspieraniem spółek na wczesnym etapie rozwoju. MBF na stronie internetowej podaje z kolei, że "zamknięcie emisji i rejestracja podwyższenia planowana jest na październik". Wtedy ma też być gotowy dokument informacyjny, który trafi do potencjalnych inwestorów.
Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie
nbvq
2017-09-20 09:11
Zwykły krem, zwykła woda toaletowa ,zwykły szampon do włosów itd. Nie kupuję z reklam sama decyduję co jest dla mnie odpowiednie i wychodzę zadowolona. Zrażam się jeżeli kupię coś i nie jestem zadowolona koniec nie kupię nigdy.
Marek C.
2017-09-20 07:50
No cóż, Beckham z niego nigdy nie będzie.
Beckham
- odnosił sukcesy i potrafił dobrze robić to co robił,
- grał w topowych zespołach.
- ma piekną i inteligentną żonę,
- ma swoje włosy,
- potrafi sklecić całe zdania,
- jest rozpoznawalny na całym świecie.
Majdan
- nigdy nie odniósł sukcesu,
- kiepski piłkarz jeszcze gorszy trener, beznadziejny menadżer (Polonia padła za jego czasów),
- ma żonę pudernicę, niby inteligentną ale skoro są razem to chyba można poddać to w wątpliwość,
- jak się wypowiada to bełkocze,
- nikt go nie zna poza tvn.
quit
2017-09-14 11:01
Dziwne...nikt go poważnie nie traktuje,nic sobą nie prezentuje...Dziwny jest ten...świat....Za darmo bym nie chciał by reklamował moje gospodarstwo rolne...łącznie z jego zapachami.Ciągle wygląda niechlujnie niezależnie w co by się ubrał...wolałbym już Kononowicza.Gratulacje dla Biedronki,ale w sumie co tam,jaki produkt taka reklama i towar,Czysty erzact i wypełniacze....
Pokaż wszystkie komentarze (145)