Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Kolejne 202 sklepy w 2018 r. Sieć Dino idzie jak burza

10
Podziel się:

Dino Polska uruchomiło 82 sklepy w IV kwartale i łącznie 202 w całym 2018 r. wobec 147 rok wcześniej, podała spółka.

Sklep sieci Dino
Sklep sieci Dino (Wikimedia Commons CC BY)

"Tym samym według stanu na 31 grudnia 2018 r. sieć Dino liczy już 977 placówek" - czytamy w komunikacie.

Łączna powierzchnia sali sprzedaży w marketach Dino wyniosła 375,7 tys. m2 na koniec 2018 r. i była o 27,3% większa niż rok wcześniej.

"Rok 2018 był kolejnym okresem dynamicznego rozwoju sieci Dino - otworzyliśmy rekordową w historii naszej działalności liczbę nowych sklepów, przekraczając planowany na miniony rok poziom otwarć. W ostatnich trzech latach podwoiliśmy liczbę naszych marketów. Dziś mamy blisko tysiąc sklepów Dino. Było to możliwe dzięki przemyślanej strategii ekspansji i zaufaniu, którym obdarzają nas klienci. Dostrzegamy zmiany preferencji Polaków wynikające z coraz bardziej aktywnego trybu życia i szybko na nie reagujemy, umożliwiając naszym klientom codzienne, komfortowe zakupy w dobrych cenach oraz blisko miejsc zamieszkania. Dużo uwagi poświęcamy rozbudowie naszej oferty - każdego dnia urozmaicamy ją o nowe produkty i atrakcyjne promocje" - powiedział prezes Szymon Piduch, cytowany w komunikacie.

W 2018 r. Dino Polska uruchomiło też czwarte centrum dystrybucyjne w Rzeszotarach na Dolnym Śląsku.

Zobacz także: Zobacz także: Polacy zaczęli robić zakupy spożywcze na stacjach paliwowych. "Tam gromadzą się tłumy"

"Rośniemy szybciej niż rynek i mamy ambitne plany dotyczące dalszego rozwoju. W 2019 r. chcemy kontynuować naszą strategię rozwoju organicznego. W 2018 r. sprzyjało nam dobre otoczenie makroekonomiczne, a w szczególności rosnący popyt konsumpcyjny wspierany przez rosnące zatrudnienie oraz dobre nastroje gospodarstw domowych. W 2019 r. spodziewamy się kontynuacji pozytywnych trendów" - dodał prezes.

Dino to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(10)
Arek
5 lata temu
Nie dali nic pracownikom sklepów na święta tylko wyzysk iminimalna pęsja
Jolka
5 lata temu
Niestety sklepy Dino sa kiepsko zaopatrzone a cen wcale nie maja niskich.
kwiatek
5 lata temu
W Dino można kupić wiele, a warzywa i owoce są naprawdę dobre w porównaniu do innych większych marketów. Ceny również całkiem niezłe.
???
5 lata temu
Polskie ? w połowie udziały zagranicznego funduszu ...daremnie szukać w internecie co to za fundusz nie ma żadnych informacji ? Może to pralnia zwykła ...
Dc
5 lata temu
Porządny tani i co najważniejsze, polski sklep. Produkty o wiele lepsze niż w zachodnich sklepach, które utrzymują się jedynie dzięki reklamom.