Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LPP jest zadowolone ze sprzedaży w pierwszych tygodniach IV kwartału

7
Podziel się:

LPP jest zadowolone ze sprzedaży w pierwszych tygodniach IV kwartału, choć przed spółką jest jeszcze tzw. Black Friday, uważa wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

LPP jest zadowolone ze sprzedaży w pierwszych tygodniach IV kwartału

"Całkiem obiecująco, jak na razie, przedstawia się IV kw. Październik był średnio dobry, a listopad jest dobry. Przed nami jeszcze najważniejszy w tym miesiącu okres w sprzedaży czyli tzw. Black Friday i jesteśmy do niego dobrze przygotowani" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.

W przyszłym roku obrachunkowym 2020/21 w Polsce spółka planuje m. in. zwiększenie powierzchni handlowej o 4%.

"W Polsce zakładamy, że 60% będą to powiększenia salonów sprzedaży, a 40% będą to nowe otwarcia" - dodał wiceprezes.

LPP podało dziś, że łącznie powierzchnia w całej grupie w okresie 2020/21 ma wzrosnąć o 16% r/r. do 1 432,4 mln m2.

Spółka przypomniała o planach przesunięcia roku obrotowego, zgodnie z którymi IV kw. roku obrotowego 2019/20 będzie jedynym 4-miesięcznym kwartałem i będzie obejmować okres od początku października 2019 roku do końca stycznia 2020 r.

Przedstawiciele spółki zwrócili uwagę, że dzięki uruchomieniu paneuropejskiego sklepu internetowego oraz otwarciom sklepów stacjonarnych w Finlandii, oferta spółki jest już dostępna na 39 rynkach.

"W Finlandii otworzyliśmy w największym centrum handlowym w tym kraju wszystkich 5 naszych marek. Możemy powiedzieć, że był to pozytywne zaskoczenie, ponieważ otwarcie w przypadku Reserved było na podobnym poziomie jakie zanotowaliśmy w Londynie, a marka Sinsey zanotowała najlepsze otwarcie w historii" - powiedziała PR Manager Monika Wszeborowska podczas konferencji prasowej.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 8,05 mld zł w 2018 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(7)
Charlie
4 lata temu
To powinno być mocne zakończenie roku.
Sierak
4 lata temu
Jak się rozkręcą sklepy internetowe na nowych rynkach to sprzedaż jeszcze szybciej zacznie rosnąć.
Sabon
4 lata temu
Bardzo dobrze, że polska firma tak dobrze sobie radzi na zagranicznych rynkach i jest tam pozytywnie odbierana przez klientów. Sukcesy Polaków zawsze cieszą.
Wit
4 lata temu
Zapowiada się kolejny bardzo dobry rok w wykonaniu LPP.
emil
4 lata temu
Ciężko jest nieb być zadowolonym z takiej sprzedaży, osiągnęli wyraźny sukces.