Notowania

handel detaliczny
12.09.2019 10:51

LPP: Sprzedaż LFL nadal będzie rosła w III kwartale

Sprzedaż LPP w sklepach porównywalnych (LFL) może nadal rosnąć w ujęciu rocznym w III kwartale tegoroku, poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

Podziel się
Dodaj komentarz

"Jeśli chodzi o perspektywy sprzedażowe, to sierpień był dobry. Wrzesień jest bardzo dobry - jesteśmy zadowoleni. LFL są na plusie i wygląda na to, że cały III kw. może być na plusie w LFL" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.

LPP podało w raporcie, że przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych (LFL) w walutach lokalnych w I półroczu 2019 roku wzrosły o 5,7%, zaś w II kwartale 2019 roku o 1,3%.

W I półroczu 2019 roku wszystkie marki pokazały dodatnie LFL. Najwyższe wzrosty w salonach porównywalnych zanotowała marka House (dwucyfrowe) i Sinsay. Wysokie LFL marki House pokazują sukces podjętych we wcześniejszych kwartałach działań nad poprawą kolekcji tej marki. W okresie sprawozdawczym najwyższe (dwucyfrowe) LFL odnotowały salony na Litwie, w Rumunii, na Ukrainie, salon w Wielkiej Brytanii oraz salony w Rosji i Niemczech.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 8 046,76 mln zł w 2018 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 8,05 mld zł w 2018 r.

Tagi: handel detaliczny, przemysł elektrotechniczny, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
17-09-2019

MichuBardzo dobre prognozy, spółka ma świetny okres.

13-09-2019

berysJakiś czas temu LPP nie miało zbyt dobrych opinii, po zmianie polityki firmy wszystko zaczęło się im układać i wyglądaj obecnie na solidnego gracza, a … Czytaj całość

Rozwiń komentarze (2)