Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Metro AG zbyło portfolio 11 sklepów Cash&Carry w Polsce, Czechach i na Węgrzech

0
Podziel się:

Metro Properties, spółka należąca do grupy Metro AG, zbyła portfolio 11 sklepów Cash & Carry w Polsce, na Węgrzech i w Czechach w ramach transakcji sprzedaży i najmu zwrotnego (sale and leaseback), podało Colliers International, które reprezentowało markę w prowadzeniu transakcji. Portfel nieruchomości nabyła inwestująca w imieniu funduszu regulowanego AIF spółka FLE GmbH z siedzibą w Wiedniu, podmiot zależny francuskiej grupy LFPI. 

Metro AG zbyło portfolio 11 sklepów Cash&Carry w Polsce, Czechach i na Węgrzech

"Jest to największa w tym roku transakcja w Europie Centralnej oraz jedna z największych w Europie w formacie sprzedaż i najem zwrotny. Transakcja o łącznej wartości ponad 250 mln euro została sfinalizowana w sierpniu 2019 roku. Metro oraz Makro Cash & Carry będą nadal prowadzić swoje hurtownie we wszystkich wspomnianych lokalizacjach na podstawie długoterminowych umów najmu" - czytamy w komunikacie.

Portfel 11 nieruchomości o ugruntowanej pozycji obejmuje 5 sklepów Makro Cash & Carry w Polsce (Warszawa, Wrocław, Kraków i Lublin), 3 nieruchomości Metro Cash & Carry na Węgrzech (Budapeszt) i 3 markety Makro Cash & Carry w Czechach (Praga).

"Spółka Metro Properties zachowała prawa własności do kilku sąsiednich działek w Polsce i Czechach z zamiarem realizacji projektów zabudowy wielofunkcyjnej" - czytamy również.

Metro Properties oferuje usługi w zakresie profesjonalnego zarządzania nieruchomościami na wszystkich etapach cyklu życia obiektu. Wykorzystując szerokie kompetencje w zakresie obrotu i zarządzania nieruchomościami, Metro Properties aktywnie zwiększa wartość nieruchomości należących do grupy Metro. Działania te obejmują inwestycje w perspektywiczne lokalizacje, ich zrównoważony rozwój oraz transakcje sprzedaży i najmu zwrotnego w oparciu o długoterminowe umowy, podano także.

budownictwo
nieruchomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)