Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Monnari: Sieć sklepów Femestage Eva Minge zwiększy się dwukrotnie

0
Podziel się:

Monnari Trade jako główny właściciel marki Femestage Eva Minge zamierza zwiększyć sieć sklepów z 18 do 35-40, wynika ze słów prezesa Monnari Trade Mirosława Misztala.

Monnari: Sieć sklepów Femestage Eva Minge zwiększy się dwukrotnie

"Femestage nie jest rentowna, ale będzie, to jednak wymaga czasu. Obecnie sieć sklepów Femestage Eva Minge to 18 placówek. Docelowo chcemy zwiększyć ich liczbę dwukrotnie do 35-40, aby osiągnąć odpowiednią rentowność" - powiedział dziennikarzom Misztal.

Misztal nie chciał dokładnie określić, ile może potrwać zwiększenie sieci sprzedaży Femestage Eva Minge.

W grudniu 2018 r. spółka podała, że Ms Wear Sp. z o.o. (spółka zależna od Monnari Trade) nabyła 75 udziałów o wartości nominalnej 50 zł za każdy udział, stanowiących 75% kapitału zakładowego/głosów w Centro 2017 Sp. z o.o. podmiotu dominującego dla grupy kapitałowej tworzonej przez spółki zależne, które są właścicielem praw do marki Femestage Eva Minge.

Monnari podało dzisiaj podczas konferencji, że liczy na szereg synergii z Femestage poprzez m.in. zwiększenie skali działania dotyczących m.in. obszaru najmu i zakupu kolekcji, redukcji kosztów zakupu kolekcji, redukcji kosztów w zakresie magazynu, zmiana w zakresie zlecania produkcji czy ograniczenie kosztów zarządzania siecią oraz kosztów centrali.

Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)