PKN Orlen: Rebranding wszystkich stacji na Orlen to koszt kilkudziesięciu mln zł
Proces rebrandingu wszystkich stacji Grupy PKN Orlen na markę Orlen będzie kosztował kilkadziesiąt milionów złotych, poinformował prezes Daniel Obajtek.
"Najważniejsze jest dostosowanie tych stacji do wysokiego standardu, a to robimy niezależnie od rebrandingu i tak ponosząc znaczne nakłady" - powiedział Obajtek dziennikarzom w kuluarach Kongresu 590 w Rzeszowie. Agencja ISBnews jest patronem medialnym tego wydarzenia.
Dodał, że stacje na rynku czeskim i niemieckim mają zbliżone barwy, więc koszt rebrandingu będzie relatywnie niższy.
PKN Orlen ogłosił dziś na Kongresie 590 w Rzeszowie rozpoczęcie procesu co-brandingu, czyli uzupełnienia logotypów stacji star w Niemczech i Benzina w Czechach i na Słowacji o logo Orlen jako właściciela grupy kapitałowej. W ciągu trzech lat logo Orlenu będzie już jedynym w całej sieci detalicznej koncernu.
Grupa PKN Orlen zarządza sześcioma rafineriami w Polsce, Czechach i na Litwie, prowadzi też działalność wydobywczą w Polsce i w Kanadzie. Posiada blisko 2800 stacji paliw w pięciu europejskich krajach. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 109,7 mld zł w 2018 r. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r.