Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

PKN Orlen: Rebranding wszystkich stacji na Orlen to koszt kilkudziesięciu mln zł

0
Podziel się:

Proces rebrandingu wszystkich stacji Grupy PKN Orlen na markę Orlen będzie kosztował kilkadziesiąt milionów złotych, poinformował prezes Daniel Obajtek.

PKN Orlen: Rebranding wszystkich stacji na Orlen to koszt kilkudziesięciu mln zł

"Najważniejsze jest dostosowanie tych stacji do wysokiego standardu, a to robimy niezależnie od rebrandingu i tak ponosząc znaczne nakłady" - powiedział Obajtek dziennikarzom w kuluarach Kongresu 590 w Rzeszowie. Agencja ISBnews jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Dodał, że stacje na rynku czeskim i niemieckim mają zbliżone barwy, więc koszt rebrandingu będzie relatywnie niższy.

PKN Orlen ogłosił dziś na Kongresie 590 w Rzeszowie rozpoczęcie procesu co-brandingu, czyli uzupełnienia logotypów stacji star w Niemczech i Benzina w Czechach i na Słowacji o logo Orlen jako właściciela grupy kapitałowej. W ciągu trzech lat logo Orlenu będzie już jedynym w całej sieci detalicznej koncernu.

Grupa PKN Orlen zarządza sześcioma rafineriami w Polsce, Czechach i na Litwie, prowadzi też działalność wydobywczą w Polsce i w Kanadzie. Posiada blisko 2800 stacji paliw w pięciu europejskich krajach. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 109,7 mld zł w 2018 r. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)