Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 16% r/r do 11,3 mln zł w czerwcu

0
Podziel się:

Warszawa, 04.07.2019 (ISBnews) - CDRL zanotowało 11,3 mln zł przychodów z polskiej sieci detalicznej (wzrost o 16% r/r) i 1,1 mln zł przychodów w kanale e-commerce (wzrost o 16% r/r) w maju, podała spółka. 

Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 16% r/r do 11,3 mln zł w czerwcu

"Pogoda w czerwcu nam dopisała. Wysokie temperatury spowodowały, że rodzice z dziećmi chętnie spędzali czas w galeriach handlowych i kupowali odzież letnią dla swoich pociech. W czerwcu rozpoczęliśmy również wyprzedaż sezonową, która zawsze jest dodatkową zachętą dla naszych klientów. To kolejny rekordowy miesiąc sprzedażowy, co pokazuje, że nasze działania i praca przekładają się na coraz lepsze wyniki spółki" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

Narastająco, od stycznia do czerwca bieżącego roku przychody wypracowane w sieci detalicznej marki Coccodrillo wyniosły 70,5 mln zł i były wyższe o 5% r/r. W kanale internetowym łączna sprzedaż wyniosła 11,3 mln zł tj. wzrosła o 23% r/r, podano również.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)
MONEY.PL na skróty

© 2024 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.