Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Przychody VRG wzrosły o ok. 46,7% r/r do ok. 83,1 mln zł w kwietniu

1
Podziel się:

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG (d. Vistula Group) osiągnięte w kwietniu 2019 r. wyniosły ok. 83,1 mln zł i były wyższe o ok. 46,7% w skali roku, podała spółka. W okresie styczeń-kwiecień 2019 r. wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła ok. 297,5 mln zł i była wyższa o ok. 37% r/r.

Przychody VRG wzrosły o ok. 46,7% r/r do ok. 83,1 mln zł w kwietniu

"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w kwietniu 2019 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) - wyniosły około 55,2 mln zł (w tym Bytom 17,6 mln zł) i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2018 roku o około 61,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-kwiecień 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 187,4 mln zł (w tym Bytom 56,5 mln zł) i była wyższa o około 49,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 25,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2018 roku o około 36,9 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-kwiecień 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 97,4 mln zł i była wyższa o około 25,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w kwietniu 2019 roku przez grupę kapitałową spółki wyniosła około 54% i była niższa od marży osiągniętej w kwietniu 2018 r. o ok. 0,6 pkt proc W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-kwiecień 2019 wyniosła około 50,5% i była wyższa o 0,4 pkt proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec kwietnia 2019 roku wyniosła 52,6 tys. m2 (w tym Bytom 15,9 tys. m2). podano także.

VRG (do 30 listopada 2018 r.: Vistula Group) specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
WYRÓŻNIONE
Shark
5 lata temu
Podajcie zysk, to jest najważniejsze. CCC też się pochwaliła wzrostem przychodów, a wynik 155 mln na minus.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (1)
Shark
5 lata temu
Podajcie zysk, to jest najważniejsze. CCC też się pochwaliła wzrostem przychodów, a wynik 155 mln na minus.
MONEY.PL na skróty

© 2024 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.