Przychody VRG wzrosły o ok. 5,6% r/r do ok. 156,3 mln zł w grudniu

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG osiągnięte w grudniu 2019 r. wyniosły ok. 156,3 mln zł i były wyższe o ok. 5,6% r/r, podała spółka. W całym 2019 r. wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła ok. 1 066,8 mln zł i była wyższa o ok. 32,4% w skali roku.

Obraz

"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w grudniu 2019 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) - wyniosły około 84,2 mln zł (w tym Bytom 26,8 mln zł) i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2018 roku o około 7,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-grudzień 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 657,3 mln zł (w tym Bytom 198,3 mln zł) i była wyższa o około 45,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 69,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2018 roku o około 6%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-grudzień 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 371,5 mln zł i była wyższa o około 18,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w grudniu 2019 roku przez grupę kapitałową spółki wyniosła około 54% i była wyższa od marży osiągniętej w grudniu 2018 roku o około 0,5 pkt proc. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-grudzień 2019 wyniosła około 52% i była wyższa o 0,9 pkt proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Spółka podała też, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec grudnia 2019 roku wyniosła 54,4 tys. m2 ( w tym Bytom 16,4 tys. m2).

VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

Wybrane dla Ciebie
Wyciek ropy w Niemczech. Wojewoda zachodniopomorski komentuje
Wyciek ropy w Niemczech. Wojewoda zachodniopomorski komentuje
Jest we władzach PKP Cargo sprzedał wszystkie akcje. Potem je odkupił. KNF reaguje
Jest we władzach PKP Cargo sprzedał wszystkie akcje. Potem je odkupił. KNF reaguje
Strategiczna inwestycja nad Bałtykiem. Mieszkańcy się buntują
Strategiczna inwestycja nad Bałtykiem. Mieszkańcy się buntują
Ceny prądu w 2026 r. Jest deklaracja ministra
Ceny prądu w 2026 r. Jest deklaracja ministra
Gazprom nie chce zapłacić gigantycznej kary. Polska znalazła sposób
Gazprom nie chce zapłacić gigantycznej kary. Polska znalazła sposób
Podsumowali dwa lata rządów Tuska. Oto co się dzieje z gospodarką
Podsumowali dwa lata rządów Tuska. Oto co się dzieje z gospodarką
Odłożyła na emeryturę 350 tys. zł. Pieniądze przejął ZUS. RPO komentuje
Odłożyła na emeryturę 350 tys. zł. Pieniądze przejął ZUS. RPO komentuje
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 11.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 11.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 11.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 11.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 11.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 11.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 11.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 11.12.2025
"Złote karty" z wizerunkiem Trumpa. Rusza składanie wniosków
"Złote karty" z wizerunkiem Trumpa. Rusza składanie wniosków