Tarczyński miał 25,7 mln zł zysku netto, 44,87 mln zł zysku EBIT w 2018 r.
Tarczyński odnotował 25,7 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2018 r. wobec 23,45 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 44,87 mln zł wobec 36,57 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 760,42 mln zł w 2018 r. wobec 732,84 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2018 r. wyniósł 28,46 mln zł wobec 24,42 mln zł zysku rok wcześniej.
Tarczyński jest producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, oferującym produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Grupa produkuje ok. 500 wyrobów mięsno-wędliniarskich. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium. Spółka zadebiutowała na rynku głównym warszawskiej giełdy w czerwcu 2013 r.