Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

W galeriach handlowych Carrefour otwarto 33 nowe sklepy i punkty w 2020 r.

0
Podziel się:

W 17 galeriach handlowych Carrefour Polska otwarto w tym roku 33 nowe sklepy, punkty usługowe i gastronomiczne, podała spółka.

W galeriach handlowych Carrefour otwarto 33 nowe sklepy i punkty w 2020 r.
(money.pl)

"Galerie Carrefour w 2020 r. poszerzyły swoje portfolio o nowe, silne marki, dzięki którym możemy oferować klientom atrakcyjny i coraz bardziej zróżnicowany mix najemców. Wśród nowych brandów w naszych centrach zadebiutowały m.in. Brillen.pl, TEDi, Czas na Herbatę czy Kraina Serów. Pojawili się również nowi lokalni najemcy, m.in. punkty usługowe, biura podróży i restauracje. Obserwujemy też ekspansję marek, które już wcześniej były obecne w naszych galeriach, co potwierdza, że dzięki doskonałej lokalizacji, obecności hipermarketu spożywczego oraz bezpośredniej dostępności wielu sklepów nasze kompaktowe galerie dobrze poradziły sobie ze spadkiem footfallu wynikającym z ograniczeń w handlu, związanym z epidemią koronawirusa" - powiedziała dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska Ewa Karska, cytowana w komunikacie.

W mazowieckich Galeriach Carrefour w Tomaszowie Mazowieckim i Żyrardowie powstały pierwsze w sieci Carrefour salony optyczne międzynarodowej sieci Brillen, która działa w USA i Unii Europejskiej. Sieć TEDi, oferująca szeroką gamę artykułów dekoracyjnych i gospodarstwa domowego, otwarła swój pierwszy sklep w galerii w Kaliszu. W centrach w Warszawie, Szczecinie i Grudziądzu otwarte zostały salony marki Czas na Herbatę, która jest największą siecią herbacianą w kraju. Z kolei Kraina Serów, pierwsza w Polsce sieć specjalistycznych sklepów z serami, jest najnowszą marką w gdańskiej Galerii Morena, największym centrum handlowym w portfolio Carrefour, wskazano również.

Swoje zaangażowanie w Galeriach Carrefour zwiększyły duże międzynarodowe i polskie marki, jak: Calvin Klein, Rossmann, Pepco, Sizeer, Home & You czy Sinsay. Nowe salony sprzedaży otwarli operatorzy telekomunikacyjni: Orange, Plus i T-Mobile. Kolejny punkt uruchomiła również Poczta Polska.

Carrefour jest w Polsce właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. To galerie w dużych i średnich miastach, które łączy doskonała lokalizacja oraz zróżnicowany i dopasowany do lokalnych potrzeb tenant mix. Obiekty te przeszły w ostatnich latach modernizacje i remodeling, by zapewnić klientom bezpieczne i przyjemne zakupy, a najemcom nowe możliwości rozwoju, podsumowano.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

budownictwo
nieruchomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)