Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Atrium zakończyło rozbudowę centrum Atrium Promenada w Warszawie o 13,2 tys. m2

0
Podziel się:

Grupa Atrium zakończyła kolejny etap przebudowy centrum handlowego Atrium Promenada w Warszawie, który pozwolił na otwarcie 44 nowych salonów na 13,2 tys. m2 nowej powierzchni, poinformował COO Scott Dwyer.

Atrium zakończyło rozbudowę centrum Atrium Promenada w Warszawie o 13,2 tys. m2

"Naszą strategią jest tworzenie wspaniałych miejsc poprzez przebudowywanie i udoskonalanie naszych kluczowych obiektów, zlokalizowanych w silnych ośrodkach miejskich. Atrium Promenada jest doskonałym przykładem tej strategii - ze 150 salonami różnych marek i inspirującymi strefami sprzyjającymi spotkaniom oraz wspólnemu spędzaniu wolnego czasu" - powiedział Dwyer podczas konferencji prasowej.

Prace w centralnej części funkcjonującego nieprzerwanie centrum handlowego były prowadzone od maja 2016 roku i obejmowały gruntowną przebudowę głównego pasażu oraz dalszą rozbudowę obiektu. Do dyspozycji klientów Atrium Promenada oddano zupełnie nową strefę food court - Republikę Smaku, a także Aleję Fontann z flagowymi sklepami i salonami modowymi. Obiekt po modernizacji zyskał 13,2 tys. m2 nowej powierzchni najmu, która obecnie wynosi łącznie 51,2 tys. m2, wskazał COO.

Dzięki rozbudowie i remodelingu pasażu głównego Atrium Promenada zyskała 44 nowe salony w nowych konceptach sprzedażowych, w tym polskie premiery międzynarodowych marek. Po raz pierwszy w Polsce został otwarty salon marki Thun, oferującej elementy dekoracyjne wyposażenia wnętrz, należącej do portfolio Grupy GPoland. Grupa działająca na rynku międzynarodowych marek modowych otworzyła również salon Imperial, Elisabetta Francchi, a także Pinko. Pojawiły się także flagowe salony Grupy Inditex - w nowej lokalizacji został otwarty salon marki Zara, pojawiła się także nieobecna dotąd w centrum marka Massimo Dutti. Wśród nowych najemców jest także pierwszy w Warszawie i drugi w Polsce salon eobuwie oraz pierwszy w Polsce salon New Balance Metropolitan Concept, wymienili przedstawiciele Atrium.

"Warto podkreślić, że prowadziliśmy modernizację Atrium Promenada, nie zamykając naszego centrum handlowego. Po tym etapie przebudowy możemy zaoferować naszym klientom naprawdę ciekawą ofertę modową, udostępniając unikatowe połączenie marek i bogaty wachlarz usług. Jestem przekonany, że nowa Aleja Fontann z nową ofertą modową, klimatyczna strefa food court z dziesięcioma popularnymi konceptami gastronomicznymi, a także nowoczesne i unikatowe przestrzenie centrum pozwolą nam nie tylko spełniać oczekiwania klientów, ale też inspirować ich i zachęcać do spędzania w Promenadzie coraz więcej wolnego czasu. Dodatkowo dla wygody naszych zmotoryzowanych klientów przygotowaliśmy łącznie około 1 800 miejsc parkingowych" - podsumował dyrektor centrum Tomasz Hoffman.

Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Na dzień 30 czerwca 2018 w portfolio grupy znajdowały się 34 centra i nieruchomości handlowe zlokalizowane w 4 krajach, o wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej powyżej 900 tys. m2. W pierwszym półroczu 2018 Atrium odnotowała przychody z najmu brutto w wysokości 94,3 mln euro. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam.

Atrium posiada w Polsce 21 centrów handlowych, o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej na dzień 30 czerwca 2018 roku 535,3 tys. m2. Na koniec pierwszego półrocza 2018 roku Atrium w Polsce uzyskało przychód z najmu brutto w wysokości 49,6 mln euro.

budownictwo
nieruchomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)