Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

BP i sieć 'Piotr i Paweł' stworzyły nowy format sklepów typu convenience

0
Podziel się:
BP i sieć 'Piotr i Paweł' stworzyły nowy format sklepów typu convenience

BP i sieć supermarketów "Piotr i Paweł" stworzyły nowy format sklepów typu convenience "Piotr i Paweł po drodze", poinformowały spółki.

Pierwsza pilotowa placówka nowej sieci rozpoczęła działalność na stacji Reduta w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 144 C, dwie kolejne zostaną uruchomione w ciągu 2-3 tygodni w Krakowie i Poznaniu. Całodobowe sklepy "Piotr i Paweł po drodze" będą działać na powierzchni 140-150 m2. Wspólna oferta partnerów będzie liczyć około 3000 indeksów, poszerzona w stosunku do standardowej oferty stacji paliwowej o wiele produktów typu on the go takich jak: napoje, przekąski, dania gotowe, ale także wędliny, nabiał i innego rodzaju produkty kupowane podczas codziennych zakupów. Klienci znajdą na półkach także szeroki wybór artykułów marki własnej "Piotr i Paweł", czytamy w komunikacie.

"Współpraca z 'Piotrem i Pawłem' wpisuje się w długofalową strategię naszej marki. Konsekwentnie staramy się spełniać oczekiwania naszych klientów, również w zakresie oferty spożywczej, stawiając na jej jakość i adekwatność" - powiedział dyrektor generalny BP Europa SE, oddział w Polsce, Piotr Pyrich, cytowany w materiale.

BP ma duże międzynarodowe doświadczenie w prowadzeniu sklepów convenience. W Wielkiej Brytanii od lat współpracuje z Marks&Spencer, w Niemczech z Rewe pod szyldami "Rewe to go", w Holandii z Albert Heijn. Tym, co wyróżnia nowy projekt, jest fakt, że firma BP nie udostępnia jedynie powierzchni handlowej "Piotrowi i Pawłowi", lecz wspólnie z polską marką pracowała nad całością konceptu sklepów, podano również.

"Znaczenie sklepów przy stacjach paliw rośnie. Coraz więcej osób robi codzienne zakupy w tym kanale. Wbrew powszechnie obowiązującym mitom, klientów przekonuje głównie szeroki asortyment i atrakcyjne promocje, a także to, że stacje są zawsze po drodze i otwarte non-stop. Chcemy wyjść tym trendom naprzeciw" - dodał szef projektu ze strony "Piotr i Paweł" Piotr Drządzewski.

Nowy format sklepów będzie działał tylko przy wybranych stacjach BP. To, w jakim tempie sieć będzie się rozwijać, zależy od tego, jak wypadną testy. Jeśli koncept się obroni, realne jest uruchomienie nawet 150 takich placówek w ciągu najbliższych dwóch lat, podano także.

BP jest obecna w Polsce od 25 lat. Obecnie zarządza siecią ponad 520 stacji (w tym blisko 30 przy autostradach i drogach ekspresowych) i całodobowymi sklepami. W większości obiektów działają kawiarenki Wild Bean Cafe.

"Piotr i Paweł" to polska sieć supermarketów, licząca obecnie 146 supermarketów w całej Polsce. Sieć osiągnęła w roku 2016 obrót na poziomie 2 233 mld zł.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)