Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Bytom: Sprzedaż detaliczna i hurtowa wzrosła w lutym o 25,6 proc. do 9,44 mln zł

0
Podziel się:

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w lutym 2016 r. przez Bytom wyniosła 9,44 mln zł i była wyższa o 25,6 proc. rok do roku, podała spółka.

Bytom: Sprzedaż detaliczna i hurtowa wzrosła w lutym o 25,6 proc. do 9,44 mln zł

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w lutym wyniosła 4,45 mln zł i była wyższa o 26,1 proc. r/r.

Sprzedaż detaliczna w lutym wyniosła 8,99 mln zł, co oznacza wzrost 35,2 proc. r/r.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w lutym 4,31 mln zł i była wyższa o 35 proc. r/r.

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-lutym wyniosła 20,87 mln zł i była wyższa o 26,8% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 20,37 mln zł, co oznacza wzrost o 34,8% w skali roku.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-luty 10,46 mln zł i była wyższa o 29,9% w skali roku.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-luty 10,29 mln zł i była wyższa o 35,9% r/r.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)