Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Carrefour chce mieć do końca br. 10 sklepów w nowym formacie ajencyjnym

0
Podziel się:
Carrefour chce mieć do końca br. 10 sklepów w nowym formacie ajencyjnym

Carrefour Polska uruchomił nowy format współpracy partnerskiej, jakim jest ajencja, poinformowała spółka. Do końca 2015 r. planuje uruchomienie 10 sklepów ajencyjnych Express convenience.

"Naszą ofertę kierujemy do wszystkich osób czujących w sobie żyłkę handlowca. Chcemy zaktywizować i zachęcić do działania mikro przedsiębiorców, a także młode osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę z biznesem. Ajencja sklepu Carrefour może pomóc im w postawieniu pierwszego kroku w działalność gospodarczą, w oparciu o doświadczenie lidera rynku handlu detalicznego. Od ponad 5 lat Carrefour buduje i wspiera sukces biznesowy swoich partnerów franczyzowych, zapewniając im atrakcyjne warunki prowadzenia sklepów w sprawdzonych formatach" - powiedział dyrektor d.s. supermarketów i sklepów convenience Carrefour Francois Vincent.

Do końca 2015 r. sieć planuje uruchomienie 10 sklepów ajencyjnych Express convenience, w największych polskich miastach. Premierowy ajencyjny sklep znajduje się przy ul. Wilczej 17 w Warszawie.

W nowym modelu to Carrefour jest głównym inwestorem, posiadającym prawa do lokalu i opłacającym koszty związane z jego adaptacją i wyposażeniem. Ajent nie ponosi kosztów związanych z inwestycją, a jego głównym zadaniem jest prowadzenie sklepu zgodnie ze standardami firmy. Carrefour zapewnia system bonusowy oraz wsparcie zespołu doradców.

W ramach sieci Carrefour Polska, działa ponad 545 sklepów franczyzowych, w formatach:

- Express convenience (samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo, o powierzchni do 250 m2, w lokalizacjach typowo miejskich, o dużym natężeniu ruchu)

- Express minimarket (sklepy z zielonym logo, o powierzchni od 250 do 500 m2, w lokalizacjach miejskich i wiejskich)

- Globi (dla właścicieli sklepów o powierzchni od 50 m2, zarówno w miastach, jak i w mniejszych miejscowościach)

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. m2 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)