Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
budownictwo
28.03.2018 10:44

Carrefour Polska chce otworzyć ok. 100 sklepów osiedlowych w br. (aktual.)

We wczorajszej depeszy w 11. akapicie pojawił się błąd z przyczyn technicznych - 0 supermarketów zamiast 20 supermarketów.

Podziel się
Dodaj komentarz

Poniżej zaktualizowana wersja depeszy

Carrefour Polska planuje otwarcie w tym roku ok. 100 nowych sklepów osiedlowych oraz 2 supermarketów, poinformował prezes Guillaume de Colonges.

"Jeśli chodzi o supermarkety, to chcemy znaleźć się bliżej klientów. A w przypadku hipermarketów nasza obecność w Polsce jest wystarczająca i nie planujemy tutaj inwestycji, ale jeśli się pojawi jakaś okazja, to ją wykorzystamy. Będziemy rozwijać sklepy w formatach wielokanałowych. Chcemy otworzyć 100 sklepów osiedlowych mi.n Warszawie, Gdańsku , Krakowie" - powiedział de Colonges podczas konferencji prasowej.

Firma zamierza w bieżącym roku wzmocnić swoją pozycję w zakresie przemian technologicznych w handlu.

"Chcemy zwiększyć inwestycje w bieżącym roku związane z cyfryzacją i poszukiwać nowych partnerów" - powiedział de Colonges.

Cel Carrefoura na rok 2018 to rozwój platformy zakupowej Carrefour.pl i zwiększenie oferty do 500 tys. produktów, 500 dostawców i pozyskanie 50 tys. klientów i połączenie z porównywarką cen Ceneo.pl. Carrefour planuje również dalszy rozwój aplikacji "Mój Carrefour".

"Rynek mobile jest kluczem do naszego biznesu i jesteśmy na drodze do uzyskania 3 mln ściągnięć aplikacji przez klientów - to jest nasz cel na 2018 rok" - powiedział de Colonges.

W 2018 roku firma zamierza ponadto rozpocząć kampanię związaną z transformacją żywieniową w Polsce, stawiając m.in na rozwój dostaw wysokiej jakości produktów spożywczych po przystępnych cenach.

"Celem kampanii jest pomoc konsumentom w zmianie nawyków żywieniowych, edukacji oraz zapewnienie szerokiego dostępu do informacji o sprzedawanych produktach" - czytamy w komunikacie.

W zakresie tej kampanii firma zamierza podpisać 7 specjalnych umów farmerskie z lokalnymi dostawcami na 10 produktów, produkowanych tylko dla sklepów i klientów Carrefour, a także planuje wprowadzić certyfikowane produkty bio od polskich producentów.

Carrefour zamierza skupić się w 2018 również na modernizacji posiadanych aktywów.

"W 2018 planujemy kontynuację modernizacji, remodeling i rekomercjalizację strategii" - powiedział wiceprezes, sekretarz generalny Robert Noceń podczas konferencji prasowej. W zakresie tym inwestycje będą przeprowadzone w 7 hipermarketach i ok. 20 supermarketach.

W 2017 r. Carrefour Polska zanotował 9 683,4 mln zł przychodów ze sprzedaży brutto, co oznacza wzrost o 5,5% r/r. W zeszłym roku firma zainwestowała 244,6 mln zł. Carrefour Polska otworzył 3 nowe hipermarkety, 8 supermarketów i ok. 100 sklepów osiedlowych w 2017 roku.

Firma wdrożyła m.in. również jedną platformę sprzedaży dla Carrefour oraz zewnętrznych sprzedawców.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Tagi: budownictwo, nieruchomości, rynek spożywczy, handel detaliczny, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz