Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Carrefour Polska przeprowadził remodeling 8 sklepów w tym roku

0
Podziel się:

Carrefour Polska od początku roku przeprowadził remodeling 8 sklepów należących do sieci, między innymi w Płocku, Olkuszu, Starachowicach, Ostrowcu oraz Toruniu, podała spółka. Do końca roku zmodernizowane zostaną jeszcze dwie placówki, podano także.

Carrefour Polska przeprowadził remodeling 8 sklepów w tym roku

"Od momentu wdrożenia strategii zmodernizowaliśmy już około 75% funkcjonujących na rynku obiektów Carrefour. Od początku bieżącego roku przeprowadziliśmy prace w ośmiu lokalizacjach, a odnowione wnętrza wkrótce zyska także nasz sklep w Szczecinie, gdzie właśnie rozpoczynamy prace" - powiedział dyrektor działu aktywów w Carrefour Polska Paweł Dolański, cytowany w komunikacie.

Prowadzone w sklepach prace obejmują przede wszystkim sale sprzedaży. Poszerzane są wejścia oraz aleje, zmianie ulega także wyposażenie sklepu - oświetlenie sali, wysokość regałów, a niekiedy także ustawienie mebli, które umożliwia pogrupowanie produktów rodzinami, podano także.

"Tradycyjne oświetlenie zastąpione zostało energooszczędnymi lampami LED, które w każdym ze sklepów pozwalają zmniejszyć zużycie energii elektrycznej o około 20-30%" - dodał Dolański.

Sklepy Carrefour Polska, wśród których znajduje się obecnie 89 hiper- oraz ponad 150 supermarketów, poddawane są remodelingom w ramach wdrożonej i realizowanej konsekwentnie od 2014 roku strategii modernizacji portfela nieruchomości sieci. Do końca roku Carrefour Polska planuje także rozpocząć remodeling sklepów sieci w Białej Podlaskiej i Zamościu, podano także.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)