Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Carrefour wdrożył nowe minikoncepty w sklepach franczyzowych

0
Podziel się:
Carrefour wdrożył nowe minikoncepty w sklepach franczyzowych

Carrefour wdrożył nowe minikoncepty i rozwiązania graficzne w sklepach franczyzowych express convenience i express minimarket, poinformowała spółka. Siedem nowych konceptów franczyzowych Carrefour to: "Piwa regionalne", "Pamiątki z Polski", oznaczenia produktów "Made in Poland", "Bakalie - luz", "Okrągłe ceny", oznaczenia jajek i oznaczenia win, podano także.

"Carrefour wspiera swoich franczyzobiorców na każdym etapie współpracy. Dlatego nieustannie rozwijamy nasze formaty i w ostatnim czasie wdrożyliśmy siedem nowości w sklepach franczyzowych - z korzyścią dla klientów, którzy szybciej i łatwiej mogą zrobić zakupy, oraz dla właścicieli sklepów, którym zwiększają się obroty" - powiedział dyrektor ds. sklepów convenience Marek Lipka, cytowany w komunikacie.

Strategia handlowa Carrefour zakłada szeroką i urozmaiconą gamę produktów, a realizacja tej strategii bazuje m.in. na rozwoju współpracy z polskimi wytwórcami produktów lokalnych i regionalnych. Nowy minikoncept Carrefour obejmuje asortyment 70 piw regionalnych, które są wyeksponowane na specjalnych regałach, z grafikami do oznaczania modułów oraz piw, podano także.

Carrefour podał, że koncept 'Pamiątki z Polski' jest przeznaczony dla sklepów w lokalizacjach typowo turystycznych i służy promocji Polski i poszczególnych regionów. Obejmuje sprzedaż produktów i pamiątek typowo polskich. Koncept uzupełniają specjalnie przygotowane grafiki, dopasowane do lokalizacji w różnych miastach.

W sklepach, w których częstymi klientami są obcokrajowcy, dobrze sprawdzą się specjalne oznaczenia "Made in Poland" z charakterystycznym wzorem łowickim. Mają one przyciągać uwagę i ułatwić wybór klientom poszukującym typowo polskich produktów, takich jak słodycze Wedla czy wódki Soplica i Chopin. Oznaczenia dedykowane są 32 artykułom i zostały już wdrożone w 60 sklepach, podano również.

Firma wdrożyła również w 100 sklepach koncept "okrągłe ceny", który obejmuje pakowane sery i wędliny oraz produkty garmażeryjne i surówki, a sprzedaż bakalii na wagę wprowadzono w 12 placówkach.

Z kolei etykiety po polsku i angielsku, oznaczone odpowiednim kolorem (białym, czerwonym lub różowym) i rodzajem wina (słodkie, półsłodkie, wytrawne, półwytrawne), mają ułatwić klientom szybszy wybór, bez konieczności czytania opisów na butelkach, podano również.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. m2 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)