Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Circle K planuje rozwój organiczny sieci, w tym rozwój franczyzy

0
Podziel się:

Circle K planuje dalszy rozwój organiczny oraz poszerzenie sieci stacji w formacie franczyzy, podała spółka. Podtrzymano także plan zakończenia rebrandingu stacji w I kw. 2018 r.

Circle K planuje rozwój organiczny sieci, w tym rozwój franczyzy

"W perspektywie tego roku, jak i następnych lat, Circle K będzie także stawiać na rozwój organiczny sieci oraz dalsze inwestycje we wszystkie cztery kluczowe filary biznesu: segment paliw, myjni, kawy oraz części gastronomiczno-spożywczej" - czytamy w komunikacie.

Circle K planuje także zaproponowac partnerom franczyzowym nowe rozwiązania i dążyć do poszerzenia swojej sieci stacji w tym formacie, podano także.

"Kluczowym elementem planu na I kwartał 2018 r. jest zakończenie procesu rebrandingu stacji na terenie całego kraju" - czytamy dalej.

Od rozpoczęcia rebrandingu w połowie maja do końca roku nazwę ze Statoil na Circle K zmieniło około 220 z 349 obiektów.

"Niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem dla naszej firmy w 2017 roku było rozpoczęcie rebrandingu, który stanowił jednocześnie element naszej globalnej strategii. Do końca roku z sukcesem udało nam się przeprowadzić proces zmiany marki na większości naszych stacji w Polsce. Mogę śmiało powiedzieć, że rosnące wyniki sprzedaży na stacjach funkcjonujących pod nowym szyldem i zadowolenie ze strony klientów pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość" - powiedział prezes Michał Ciszek, cytowany w komunikacie.

Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć ponad 350 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard), jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi ona działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Ta kanadyjska firma posiada na świecie około 14 000 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 120 000 pracowników. Akcje Alimentation Couche -Tard notowane są na giełdzie w Toronto (TSE).

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)