Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Coccodrillo zadowolone z nowego typu sklepów. Otworzy kolejne

0
Podziel się:

- Po tym, jak dość mocno wzrosły nam obroty dzięki sklepom sezonowym w miejscowościach nadmorskich, przymierzamy się do otwarcia sezonowych sklepów, które otwieralibyśmy zimą w górach - mówił prezes spółki.

Coccodrillo zadowolone z nowego typu sklepów. Otworzy kolejne
(CDRL/materiały prasowe)

Po sukcesie, jakim okazały się sezonowe sklepy Coccodrillo w miejscowościach nadmorskich, spółka rozważa otwieranie sezonowych punktów w górskich miejscowościach wypoczynkowych - poinformował w środę Marek Dworczak, prezes spółki handlującej odzieżą dziecięcą. W tym roku firma chce się również skupić na rozwoju sprzedaży internetowej swoich produktów.

- Po tym, jak dość mocno wzrosły nam obroty dzięki sklepom sezonowym w miejscowościach nadmorskich, przymierzamy się do otwarcia sezonowych sklepów, które otwieralibyśmy zimą w górach. Jesteśmy do tego przygotowani - powiedział Dworczak.

Firma rozpoczęła niedawno produkcję butów pod marką Coccodrillo i według prezesa kolekcja sprzedaje się dobrze, jednak duża akcja marketingowa zostanie przeprowadzona wiosną przyszłego roku.

Spółka nawiązała też współpracę z Anną Kruk, która zaprojektowała specjalnie dla Coccodrillo kolekcję biżuterii. Produkty te pojawią się w wybranych sklepach już w październiku tego roku.

Stawiają na rozwój sklepów internetowych

Według prezesa firma nie zakłada dalszego rozwoju sklepów stacjonarnych w Polsce, poza punktami sezonowymi zarówno nad morzem, jak i w górach. Rozwój sieci będzie następował za granicą. Dworczak przyznał jednak, że głównym celem rozwoju są sklepy internetowe, które działają już w kilku wersjach językowych.

- W Polsce planujemy w czwartym kwartale tego roku oddać do użytkowania trzecią halę magazynową, a w kolejnych latach wybudować czwartą. Tegoroczne inwestycje pochłonęły 6,6 mln zł z zakładanych 12 mln zł. Natomiast będziemy rozwijać sieć franczyzową w krajach Unii Europejskiej, zwłaszcza w Europie Środkowo-Wschodniej. Prowadzimy cały czas rozmowy i będziemy wchodzić także na nowe rynki. Właśnie uruchomiliśmy kilka sklepów shop in shop w Kazachstanie - powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes spółki.

Podkreślił także, że głównym celem w 2017 roku będzie rozwój sklepów internetowych. Sklep www ma 6 wersji językowych: polski, angielski, słowacki, niemiecki, czeski i austriacki.

- Otworzyliśmy już kilka sklepów internetowych, teraz musimy popracować nad optymalizacją stron, nad marketingiem, działaniami na stronach społecznościowych, tak aby wygenerować odwiedzialność. Będzie to wymagało dużo pracy, ale już widzimy pozytywny odzew, w Czechach po miesiącu sierpniu wygenerowaliśmy 100 tys. zł. obrotu brutto i mam nadzieję, że w pozostałych krajach będziemy zwiększali obroty. W 2017 roku zakładamy głównie rozwój e-commerce - dodał Przybyła.

Na koniec pierwszej połowy 2016 roku CDRL miał 471 sklepów, w tym w Polsce 246, w Europie 131, a poza UE 94.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)