Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Esotiq & Henderson: Sieć FemeStage wzrośnie do 18 placówek na koniec roku

0
Podziel się:
Esotiq & Henderson: Sieć FemeStage wzrośnie do 18 placówek na koniec roku

Powstała w kwietniu br. odzieżowa sieć FemeStage Eva Minge powiększy się do końca tego roku jeszcze o 3 placówki do 18 salonów, poinformował jej właściciel - spółka Esotiq & Henderson, podtrzymując wcześniejsze zapowiedzi.

Obecnie sieć powiększyła się o kolejną, piętnastą placówkę - zlokalizowaną w Pile, w centrum handlowym Atrium Kasztanowa. Działa ona od 5 grudnia.

"Do końca 2015 roku planujemy mieć 18 sklepów tej marki. Choć pierwsze otwarcia salonów FemeStage nastąpiły dopiero w kwietniu tego roku, ta marka po III kwartale odpowiadała już za połowę wzrostu powierzchni handlowej grupy Esotiq & Henderson z ostatnich 12 miesięcy" - powiedział prezes Esotiq & Henderson Adam Skrzypek.

Na grudzień przewidziano jeszcze trzy otwarcia - w Łodzi (Galeria Łódzka), Starogardzie Gdańskim i kolejne w Warszawie (CH Atrium Reduta), podano w komunikacie.

W planach jest także rozwój poprzez franczyzę, w chwili obecnej działają już dwa sklepy franczyzowe - w Krakowie i w Rzeszowie.

"Lokal może być wynajęty, ważne by spełniał wymagania sieci. Nasi franczyzobiorcy muszą wierzyć w to, co robią, grać z nami w jednym zespole, odpowiednio zadbać o klienta. My z kolei dbamy o jakość produktów i wspieramy franczyzobiorców marketingowo" - dodał Skrzypek.

Model franczyzowy sprawdził się w przypadku drugiej sieci należącej do grupy - Esotiq - z 244 sklepów 204 to franczyza, według danych na koniec III kwartału 2015 roku.

W połowie listopada br. Skrzypek zapowiadał, że Esotiq & Henderson planuje zakończyć ten rok z 18 placówkami marki Femestage.

Esotiq & Henderson to przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów odzieżowych i kosmetycznych. W lipcu 2015 r. spółka przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od czerwca 2011 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)