Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

JHM Development wprowadził do sprzedaży 241 apartamentów wakacyjnych w Zakopanem

0
Podziel się:

JHM Development wprowadził do przedsprzedaży obiekt "Apartamenty Zakopiańskie" z 241 apartamentami wakacyjnymi. Inwestycja będzie zlokalizowana przy ul. Szymony 17E w Zakopanem, podała spółka. Obiekt zostanie oddany do użytku w 2020 roku.

JHM Development wprowadził do sprzedaży 241 apartamentów wakacyjnych w Zakopanem

Wobec utrzymujących się niskich stóp procentowych zakup apartamentów wakacyjnych jest coraz bardziej popularną formą lokowania kapitału przez inwestorów indywidualnych. Poza atrakcyjną stopą zwrotu, inwestycje takie dają możliwość korzystania z własnego apartamentu, zlokalizowanego w ulubionej destynacji wakacyjnej, podano w komunikacie.

"Zakopane jest od lat jednym z najbardziej popularnych miejsc do wypoczynku w Polsce. Przekłada się to zarówno na ceny wynajmu, jak i sprzedaży apartamentów wakacyjnych. To w połączeniu z niesłabnącym popytem na tego typu produkty zdecydowało o wyborze Zakopanego jako lokalizacji naszej nowej inwestycji powstającej pod nazwą 'Apartamenty Zakopiańskie' - powiedziała prezes JHM Development Regina Biskupska, cytowana w komunikacie.

Organizacja obiektu w formie aparthotelu oznacza, że budynek będzie przystosowany do wynajmu mieszkań w celach turystycznych lub na własny użytek. Wszystkie apartamenty zostaną wykonane w formule "pod klucz", to jest między innymi z wyposażeniem kuchni oraz łazienek, podano także.

"Zbliżony model sprzedaży JHM Development zaproponowała w innej ze swoich inwestycji - nadmorskich Apartamentach 'Foka' w Helu. Wykończone apartamenty spółka przeznaczyła na cele wynajmu wakacyjnego. Ruch turystyczny obsługuje doświadczony touroperator, zapewniając pełną opiekę i usługi nad gośćmi apartamentów" - podsumowano.

JHM Development to firma deweloperska z grupy Mirbudu. Jest notowana na rynku głównym warszawskiej giełdy od 2011 r.

budownictwo
nieruchomości
giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)