Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LPP celuje w 53-54% marży w 2018 r., chce kontynuować 2-cyfrowy wzrost sprzedaży

5
Podziel się:

LPP w celach na przyszły rok zakłada m.in. wzrost marży r/r do 53-54% i kontynuację dwucyfrowych wzrostów sprzedaży, podała spółka.

LPP celuje w 53-54% marży w 2018 r., chce kontynuować 2-cyfrowy wzrost sprzedaży

"Cele na 2018:

- kontynuacja dwucyfrowych wzrostów sprzedaży grupy, dzięki rozwojowi salonów oraz e-commerce.

- marża grupy powinna znaleźć się w przedziale 53-54% (wzrost r/r).

- utrzymanie długu netto na niskim poziomie, m.in. przez dalszą poprawę kapitału obrotowego" - czytamy w prezentacji.

LPP podało, że marża brutto Grupy powinna wynieść ok. 53% w 2017 r.

W oczekiwaniach na przyszły rok spółka podała jako szanse "otwarcie salonów LPP w nowych krajach" i "wejście z e-commerce na nowe rynki oraz dalszy rozwój e-sklepów w Rosji", natomiast jako ryzyka postrzega "zakaz handlu w niedzielę (18% sprzedaży)" i "niekorzystne tendencje

na USD, EUR, RUB w stosunku do PLN".

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(5)
robson
6 lat temu
Zakaz handlu w niedziele jest słabym pomysłem, każdy powinien mieć prawo sprzedawać kiedy chce. Oby tyko nie było całkowitego zakazu handlu w niedziele bo faktycznie firmy odzieżowe trochę stracą, jeśli nie będzie całkowitego to nie powinno być źle. Dobrze, że lpp inwestuje w sprzedaż internetową. Będzie to zawsze jakieś zabezpieczenie.
greenleg
6 lat temu
no widac ze w spolce drzemie olbrzymi potencjal
Johan
6 lat temu
W tym roku LPP pokazuje pazurki, prezentuje bardzo optymistyczne wyniki spółki.
keepgoing
6 lat temu
Dotychczasowa strategia rozwoju sprawdza się dobrze, także mam duże zaufanie do decyzji zarządu.
lech
6 lat temu
Plany jak zawsze ambitne, tak trzymać.