Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LPP liczy na zwiększenie sprzedaży o 5-10% w całym 2015 r.

0
Podziel się:
LPP liczy na zwiększenie sprzedaży o 5-10% w całym 2015 r.

Warszawa, 12.11.2015 (ISBnews/ ISBhandel) - LLP planuje poprawić dynamikę sprzedaży w IV kw. 2015 roku w porównaniu z III kw., a wzrost sprzedaży całorocznej powinien uplasować się na poziomie 5-10%, poinformowali przedstawiciele spółki.

"Połowa całorocznych zysków przypada na IV kw., który dla handlu jest najbardziej lukratywny. Sprzedaż generują oczywiście święta Bożego Narodzenia oraz pogoda sprzyjająca robieniu zakupów. Na wzrost sprzedaży wpłynie również otwarcie w Rumunii sklepu internetowego, 7 sklepów na Węgrzech oraz otwarcia wszystkich marek w Chorwacji. W IV kw. otworzymy jeszcze 45 tys. m2 nowej powierzchni, z czego 20,4 tys. m2 w Polsce" - poinformował wiceprezes i dyrektor finansowy Przemysław Lutkiewicz na konferencji prasowej.

Lutkiewicz podkreślił także, że spółka przewiduje spadek marży brutto w tym roku na poziomie 4-6 pkt proc. oraz spadek kosztów SG&A/m2 o ponad 10% r/r.

Planowane całkowite wydatki inwestycyjne (capex) w 2015 roku to 500 ml zł, z czego 390 mln zł na sklepy własne (bez zmian do poprzedniego roku).

W chwili obecnej grupa dysponuje 1 574 sklepami o łącznej powierzchni 799 tys. m2.

LPP zarządza 5 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły ok 4 758 mln zł w 2014 roku.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)