Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LPP miało wstępnie 115 mln zł straty operacyjnej w I kw. 2018 r.

6
Podziel się:

LPP odnotowało 1 580 mln zł przychodów ze sprzedaży w I kw. 2018 r., co oznacza wzrost o 16% r/r, oraz stratę z działalności operacyjnej (EBIT) wysokości115 mln zł (wobec 109 mln zł straty z działalności operacyjnej w 2017 r.), poinformowała spółka, powołując się na wstępne dane.

LPP miało wstępnie 115 mln zł straty operacyjnej w I kw. 2018 r.

"Zysk brutto na sprzedaży: 710 mln zł (wzrost o 14,4% r/r), koszty SG&A: 815 mln zł (wzrost o 13,3% r/r)" - czytamy w komunikacie.

Ponadto przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) w całym I kw. 2018 r. wzrosły o 9,2%, a powierzchnia handlowa na koniec I kw. 2018 r. wyniosła 1 001 tys. m2 (wzrost o 9,5% r/r), podano także.

Obliczenia powyższych danych zostały dokonane według aktualnej wiedzy zarządu na 3 kwietnia 2018 roku i mogą ulec zmianie po pełnym zamknięciu ksiąg rachunkowych.

LPP opublikuje raport finansowy 17 maja 2018 r.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(6)
Szpak
6 lat temu
Nie ma co się przejmować stratą. W 2017 też była i co? Koniec roku to najlepszy IV kwartał w historii przedsiębiorstwa. W tym roku będzie jeszcze lepiej.
biernat
6 lat temu
Wielkość powierzchni handlowej robi wrażenie. 1 000k m2 w tym segmencie to już znaczący wynik.
obserwator
6 lat temu
W zeszłym roku na starcie też była strata, a potem piękne cyferki. Pożyjemy, zobaczymy, ale powinno być bardzo dobrze. Zeszły rok to spory progres w zarządzaniu marką i kreowaniu wizerunku.
nieraz
6 lat temu
Jak na początek roku to i tak dobrze wyszli.
pawcio
6 lat temu
Najgorszy okres roku dla odzieżówki mają już za sobą. Teraz już będzie dobrze. Oczekuję rekordowych wyników.