Notowania

handel detaliczny
14.03.2018 10:34

LPP ocenia cel wzrostu przychodów o 20% r/r jako bardzo ambitny, ale wykonalny

LPP ocenia, że cel wzrostu sprzedaży o 20% r/r w br. jest bardzo ambitny, choć możliwy do wykonania, poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

Podziel się
Dodaj komentarz

"Więcej [niż 20%] - nie. 20%, które padło [wcześniej], to jest bardzo ambitne. Jeśli je osiągniemy, to będziemy bardzo zadowoleni. Ja bardziej widzę 15-20%. Cel jest ambitny, ale wykonalny" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.

"Nowe kolekcje, nowe twarze kampanii będą pomagać" - dodał.

W 2017 r. LPP miało 7 029,4 mln zł przychodów, co oznaczało wzrost o 16,8% r/r. Wzrost sprzedaży w sklepach porównywalnych (like-for-like, LFL) wyniósł ok. 10% r/r.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

Tagi: handel detaliczny, przemysł elektrotechniczny, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
14-03-2018

peterProste. W biznesie trzeba sobie stawiać ambitne, realne cele.

14-03-2018

ilestamI bardzo dobrze, wysoko zawieszona poprzeczka generuje dodatkową motywację.

15-03-2018

bo34W tym tempie za kilka lat salony z polską odzieżą będą w całej Europie :D

Rozwiń komentarze (4)