Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LPP planuje zwiększenie capexu o 5% r/r do ok. 430 mln zł w 2018 r.

6
Podziel się:

LPP planuje zwiększenie nakładów inwestycyjnych o 5% r/r w 2018 r., do ok. 430 mln zł, podała spółka. LPP chce wejść w przyszłym roku ze sklepami własnymi do Kazachstanu i Słowenii, a w Izraelu otworzyć sklepy franczyzowe. Planowany wzrost powierzchni sięgnie 10% r/r w 2018 roku.

LPP planuje zwiększenie capexu o 5% r/r do ok. 430 mln zł w 2018 r.

"Planowany capex w 2018 roku to ok. 430 mln zł, wzrost o ok. 5% r/r. Planowane wydatki na sklepy to 320 mln zł, wydatki na siedzibę to 90 mln zł, a na obszar IT to 20 mln zł" - czytamy w prezentacji wynikowej.

Spółka podała, że planowany wzrost powierzchni sięgnie 10% r/r w 2018 roku.

LPP zaplanowało na 2018 rok wejście na 3 nowe rynki: Kazachstan i Słowenia (sklepy własne) oraz Izrael (sklepy franczyzowe). Na koniec przyszłego roku sklepy marki Reserved mają być obecne z w 23 krajach.

"Cele na 2018 rok: wybiórczy rozwój w Polsce, przyśpieszenie wzrostów w Europie (nacisk na Europę Południowo-Wschodnią), kontynuacja rozwoju w rejonie CIS, powrót do wzrostów na Bliskim Wschodzie" - czytamy także w prezentacji.

Spółka podała, że celem zwiększenie liczby e-sklepów o 5 r/r tak, by działały one w 16 krajach na koniec 2018 r.

Wartość sprzedaży internetowej LPP ma wynieść 350 mln zł w 2017, zaś celem na kolejny rok jest 100% wzrostu. W październiku br. spółka uruchomiła kanał e-commerce w Rosji. Docelowo sprzedaż internetowa grupy ma stanowić 7-8% sprzedaży ogółem do 2020 r.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(6)
bart
6 lat temu
Spokojny, systematyczny wzrost powierzchni, widać, że każda nowa lokalizacja jest dokładnie analizowana i co najważniejsze na razie wybory się sprawdzają.
kolas
6 lat temu
Reserved już teraz pokazuje, że może podbić inne kraje europejskie. W Polsce pokazali że są prawdziwym graczem.
jsdoom
6 lat temu
Takim raportem można się chwalić
dnnm
6 lat temu
Za kilka lat to już salony w całej Europie będą. Po wynikach widać, że ta stopniowa ekspansja przynosi efekty.
hoolz
6 lat temu
E commerce w 16 krajach, ładnie. Obrót będzie pewnie tam szalony.