Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LPP zadebiutowało w Kazachstanie butikiem Reserved, kolejne marki w listopadzie

6
Podziel się:

Z końcem października LPP otworzyło pierwszy salon marki Reserved w Kazachstanie - w mieście Ałmaty, podała spółka. Debiut w Kazachstanie to kolejny etap realizacji strategii międzynarodowej ekspansji LPP.

LPP zadebiutowało w Kazachstanie butikiem Reserved, kolejne marki w listopadzie

W pierwszej kolejności debiutu w Kazachstanie doczekała się marka Reserved. Oficjalne otwarcie pierwszego sklepu odbyło się 31 października w Centrum Handlowym Dostyk Plaza. Kolejne otwarcia, tym razem marek House, Mohito oraz Sinsay, odbędą się 21 listopada w Centrum Handlowym A'port. Do końca tego roku goście tej samej galerii będą mogli odwiedzić również salony marki Reserved oraz Cropp. Łączna powierzchnia najmowana przez spółkę w centrum handlowym A'port wyniesie ponad 4 800 m2, z czego blisko połowę zajmie oferta marki Reserved.

"Otwarcie salonów w Kazachstanie to kolejny etap naszej ekspansji zagranicznej. Zakładamy, że rokrocznie nasze globalne obroty będą wzrastać o kilkanaście procent - taka dynamika nie byłaby możliwa bez nowych rynków. W ostatnim czasie gospodarka Kazachstanu rozwija się bardzo obiecująco, a działania prywatnych inwestorów wpływają na systematyczne jej pobudzanie. Efekt ten dostrzec można również w ożywieniu branży retail. Poza wysokim popytem, korzystać może ona dziś z atrakcyjnej oferty nowych przestrzeni handlowych" - powiedział wiceprezes LPP Sławomir Łoboda, cytowany w komunikacie.

W 2019 roku, w stolicy kraju - Astanie, LPP planuje kolejne otwarcia salonów wszystkich marek, tym razem w centrum handlowym Abu Dhabi. Planowana najmowana powierzchnia będzie liczyła blisko 4 600 m2, podano również.

Ambicją LPP jest wchodzenie każdego roku na co najmniej jeden nowy rynek. Obecność w Kazachstanie to dla spółki jeden z etapów rozwoju sieci sprzedaży w Azji Centralnej oraz ważny krok w budowaniu globalnej rozpoznawalności wszystkich marek polskiego producenta. W planach na 2019 rok firma zapowiada debiuty w Finlandii oraz Bośni i Hercegowinie, przypomniano.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(6)
Taz
6 lat temu
Kazachstan to dobry, dynamcznie rozwijajacy sie rynek. LPP wchodzi w dobrym momencie.
Maciej
6 lat temu
LPP będzie największym polskim przedsiębiorstwem. Możliwości są jeszcze bardzo duże. Podoba mi się, że stabilnie i systematycznie zwiększają liczbę salonów oraz wchodzą w e-commerce. Sprzedaż z rok do roku powinna się stale zwiększać.
ludwik
6 lat temu
A czeka nas jeszcze raport z 4 kwartału, który również pewnie będzie pozytywny dla inwestorów spółki.
Pete
6 lat temu
LPP dobrze analizuje kolejne nowe lokalizacje, więc i tym razem powinna być dobra inwestycja.
on
6 lat temu
Wszystko zgodnie z planem. Raczej zawsze realizują swoje cele strategiczne.