Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LPP zakłada marżę grupy w przedziale 54-55% w 2018 r.

3
Podziel się:

LPP chce kontynuować dwucyfrowe wzrosty sprzedaży w 2018 r. i uzyskiwać marżę w przedziale 54-55%, podała spółka.

LPP zakłada marżę grupy w przedziale 54-55% w 2018 r.

"Cele na 2018:

- Kontynuacja dwucyfrowych wzrostów sprzedaży grupy, dzięki rozwojowi salonów oraz e-commerce;

- Marża grupy powinna znaleźć się w przedziale 54-55% (wzrost r/r);

- Utrzymanie gotówki netto" - czytamy w prezentacji wynikowej.

Wśród szans wymieniono otwarcie salonów LPP w nowych krajach i wejście z e-commerce na nowe rynki.

Jako ryzyka LPP postrzega zakaz handlu w niedzielę od marca - ze względu na fakt, że 18% sprzedaży realizowana jest w Polsce, oraz niekorzystne tendencje kursów dolara amerykańskiego, euro i rubla rosyjskiego w stosunku do złotego.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(3)
ototo
6 lat temu
Utrzymać ten wzrost i będzie pięknie
inwestor
6 lat temu
Wejście w sprzedaż online na nowych rynkach powinno zaowocować sporymi wzrostami. W kilku krajach marka jest już znana, a nie ma na tyle salonów, żeby konsumenci w całym kraju mieli ławy dostęp do oferty.
tomash
6 lat temu
Cele jak widać ambitne, ale póki co im raczej spełniają się, także są wiarygodni.