Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

PCK, P&G i Carrefour organizują akcję na rzecz dzieci z najuboższych rodzin

0
Podziel się:
PCK, P&G i Carrefour organizują akcję na rzecz dzieci z najuboższych rodzin

Procter & Gamble wraz Carrefour Polska oraz Polskim Czerwonym Krzyżem (PCK) uruchomiły z okazji Dnia Dziecka kampanię "Mała pomoc, wielka radość", w ramach której 1% ze sprzedaży produktów Procter & Gamble w sklepach Carrefour Polska przeznaczony zostanie na najbardziej potrzebne rzeczy dla podopiecznych PCK. Kampania potrwa do 26 czerwca.

"Ta akcja, której podjęli się partnerzy Procter and Gamble poprzez sieci sklepów Carrefour z dedykacją dla podopiecznych PCK, czyli 'Mała pomoc, wielka radość' doskonale wpisuje się w projekt 'Godne dzieciństwo'. Mamy nadzieję, że dzięki akcji 'Mała pomoc, wielka radość' będzie można zaspokoić potrzeby większej liczby osób i w większym stopniu przynieść lepsze jutro dzieciom i rodzinom" - powiedziała członek prezydium zarządu PCK Jolanta Chełmińska w wywiadzie dla ISBnews.tv.

"Program 'Mała pomoc wielka radość' jest skierowany do dzieci z najuboższych rodzin, które w wyniku tej akcji otrzymają wsparcie produktów najbardziej potrzebnych do codziennego funkcjonowania. Mamy nadzieję zebrać środki finansowe, które będą przeznaczone na zakup najpotrzebniejszych rzeczy w ich domach" - powiedziała ISBnews.tv inicjatorka programu z firmy Procter & Gamble Justyna Rymkiewicz.

"Procter & Gamble angażuje się w działania społeczne od początku swego istnienia na rynku polskim, przede wszystkim w obszarze społeczności lokalnych, ale działa również na skalę ogólnopolską. [...] Programy na rzecz społeczności lokalnych pod parasolem Procter & Gamble dzieją się cały czas. Tam gdzie mamy swoje fabryki, biura - tam też pomagamy społeczności lokalnej, mamy tam swoich wolontariuszy" - dodała.

Podkreśliła, że PCK jest jednym z głównych partnerów Procter & Gamble - koncern często wspiera tę organizację produktami, które przekazywane są do podopiecznych - dzieci i rodzin w trudnej sytuacji materialnej.

Sekretarz generalny Carrefour Polska Robert Noceń wskazał, że akcja "Mała pomoc, wielka radość" wpisuje się w realizowane przez firmę szerokie działania w obszarze biznesu odpowiedzialnego społecznie.

"Od wielu lat nasze placówki wspierają oddziały Caritasu, angażują się w zbiórki żywności z Federacją Banków Żywności, w kampanię 'Z miłości do zdrowia'. Działamy na rzecz osób wykluczonych społecznie aktywizując ich do pracy zawodowej. Akcja 'Mała pomoc, wielka radość' będzie widoczna w sklepach, rozpowszechniana poprzez internet, mobilną aplikację, wewnętrzną TV. Wierzymy, że i tym razem nasi klienci wesprą inicjatywę i będą kupowali produkty przeznaczone do wsparcia dzieci" - powiedział Noceń w rozmowie z ISBnews.tv.

"Największą wartością tej akcji jest to, że dajemy dzieciom możliwości lepszego funkcjonowania w społeczeństwie. Akcje tego typu dają dzieciom szansę na lepsze życie, lepszy start w dorosłość. Dzięki temu one zyskują wiarę w siebie i budują pozytywną samoocenę" - skomentowała psycholog Dorota Maciejec w rozmowie z ISBnews.tv.

Organizatorzy akcji podkreślają, że wszyscy klienci sklepów Carrefour, którzy do 26 czerwca kupią produkty P&G, takie jak pieluszki i chusteczki Pampers, produkty do pielęgnacji włosów (Head&Shoulders, Pantene i Aussie), produkty do pielęgnacji tkanin i domu (Ariel, Vizir, Lenor, Fairy, AmbiPur), produkty do higieny intymnej (Always, Naturella, Discreet), produkty do higieny jamy ustnej (Oral-B i Blend-a-Med) oraz produkty Gillette, Gillette Venus i Old Spice, mogą przyczynić się do poprawy życia najmłodszych podopiecznych PCK.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)