Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

PRCH: Nowe zagraniczne marki, w tym Tedi i Globo, myślą o wejściu do Polski

1
Podziel się:

Warszawa, 29.05.2018 (ISBnews) - Kolejne zagraniczne marki są zainteresowane ekspansją nad Wisłą, a wśród nich m.in. niemiecka sieć dyskontowa Tedi oraz sieć obuwnicza Globo, podała Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH). 

PRCH: Nowe zagraniczne marki, w tym Tedi i Globo, myślą o wejściu do Polski

"Jak co roku, kilkanaście nowych marek poszerzyło ofertę handlową w Polsce, a kolejne zainteresowane są ekspansją nad Wisłą. Wśród nich między innymi niemiecka sieć dyskontowa Tedi oraz sieć obuwnicza Globo. Przedstawicieli obydwu marek, a także niemal 400 innych obecnych na polskim rynku, będzie można spotkać podczas 5. edycji Targów ReDI w Warszawie" - czytamy w komunikacie.

ReDI, które odbędą się w dniach 6 i 7 czerwca przeprowadziły się ze stadionu PGE Narodowego do Centrum Praskiego Koneser w Warszawie.

"W tym roku na targach uczestnicy spotkają niezwykle ciekawych gości. Już na początku roku udział potwierdzili przedstawiciele ponad 300 sieci handlowych, nie tylko 'kotwice' polskich centrów, jak grupa Inditex, H&M, CCC, Deichmann, Rossmann, kilkadziesiąt brandów gastronomicznych i odzieżowych, ale też dotychczas nieobecne w Polsce, np. Tedi czy Globo. Dziś udział w targach zapowiedzieli już przedstawiciele ponad 400 marek. Zgodnie z europejskimi trendami, co czwarta z nich to kawiarnia, sieć gastronomiczna lub restauracyjna. Co dwudziesta oferuje produkty przeznaczone dla dzieci. Wciąż przyjmujemy zgłoszenia od przedstawicieli marek zainteresowanych otwieraniem swoich placówek zarówno w centrach handlowych, jak i na ulicach miast" - powiedziała Beata Fus z Działu Rozwoju PRCH, cytowana w komunikacie.

budownictwo
nieruchomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Znawca
6 lat temu
Trzeba pochwalić wykonawców Konesera że tak szybko przyciągnęli do Warszawy prestiżowe targi a co za tym idzie bardzo znane marki. Wiele firm które do tej pory nie interesowało się Warszawą ma teraz szansę poznać ją choćby w trakcie targów. ReDi to kolejny według mnie sukces Praskiego Konesera który tak na prawdę jeszcze się nie otworzył. Mam nadzieję, że po otwarciu będzie on równie energicznie dbał o rozwój stolicy.