Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 24% r/r do 10,7 mln zł w XI

0
Podziel się:
Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 24% r/r do 10,7 mln zł w XI

Warszawa, 06.12.2016 (ISBnews) - Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w listopadzie br. o 24% r/r i wyniosły 10,7 mln zł, podała spółka. Narastająco od początku roku polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły 125,1 mln zł przychodów, czyli 14% więcej niż rok wcześniej.

"Listopad okazał się kolejnym bardzo udanym miesiącem dla Coccodrillo. Cieszymy się, że nasze kolekcje są tak dobrze przyjmowane przez dzieci i rodziców" - powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.

Polski kanał e-commerce wypracował w listopadzie 1,07 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 24,4% r/r, podano również. Narastająco od początku roku przychody w tym kanale sprzedaży wyniosły 11,79 mln zł przychodów, czyli 74% więcej niż rok wcześniej.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Łącznie CDRL miało 471 punktów sprzedaży na koniec I poł. 2016 r.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)