Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Damian Słomski
|

Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 5 proc. do 7,74 mln zł

0
Podziel się:

Cały czas pracujemy nad rozwojem i optymalizacją sieci Coccodrillo - zapowiedział prezes Marek Dworczak.

Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 5 proc. do 7,74 mln zł
(CDRL/materiały prasowe)

Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w lutym br. o 5 proc. r/r i wyniosły 7,74 mln zł, podała spółka. Polski kanał e-commerce wypracował w lutym 1,16 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 34 proc. r/r.

"Cały czas pracujemy nad rozwojem i optymalizacją sieci Coccodrillo. Bardzo ważny jest dla nas również kanał e-commerce i cieszymy się z wzrostu w tym segmencie" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

W dwóch pierwszych miesiącach bieżącego roku przychody polskich sklepów Coccodrillo wyniosły 17,37 mln zł. Przychody wygenerowane w tym okresie przez polski kanał e-commerce to 2,31 mln zł, podano także.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)