Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Przychody Vistula Group wzrosły o ok. 14,2% r/r do ok. 44,8 mln zł w lutym

0
Podziel się:
Przychody Vistula Group wzrosły o ok. 14,2% r/r do ok. 44,8 mln zł w lutym

Warszawa, 03.03.2017 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group w lutym 2017 roku wyniosły ok. 44,8 mln zł i były wyższe o ok. 14,2% w skali roku, podała spółka. W okresie styczeń-luty wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła około 88,7 mln zł i była wyższa o ok. 11,4% r/r.

"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lutym 2017 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły ok. 23,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2016 r. o ok. 24,6%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2017 r. w tym segmencie wyniosła około 50,6 mln zł i była wyższa o ok. 19,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego,

b) przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 18,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2016 r. o ok. 2,0%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2017 r. w tym segmencie wyniosła około 32,9 mln zł i była wyższa o ok. 1,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego." - czytamy w komunikacie.

Szacunkowa skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym 2017 roku przez grupę wyniosła ok. 49,5 % i była niższa od marży osiągniętej w lutym 2016 roku o około 0,3 pkt proc. W ujęciu narastającym w okresie styczeń-luty 2017 wyniosła ok. 49,6% i była niższa o 0,1 pkt proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec lutego 2017 r. wyniosła 30,5 tys. m2 i była wyższa o 10,8% r/r.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2015 r. spółka miała 518 mln zł skonsolidowanych przychodów.

Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.