Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Damian Słomski
Damian Słomski
|

Polski Reserved wchodzi do Izraela. Pierwsze salony już w przyszłym roku

12
Podziel się:

Grupa LPP z marką odzieżową Reserved będzie w tym roku obecna w 22 krajach.

Grupa LPP chce być do końca 2017 roku obecna z marką Reserved w 22 krajach.
Grupa LPP chce być do końca 2017 roku obecna z marką Reserved w 22 krajach. (LPP, materiały prasowe)

W oczekiwaniu na wielki wrześniowy debiut w Londynie, spółka poinformowała o nowej umowie z izraelskim partnerem. W przyszłym roku w tym kraju powstaną pierwsze trzy salony.

Zarząd LPP poinformował o zawarciu porozumienia z firmą H&O Fashion Chains. Polacy podpisali z izraelskim partnerem umowę współpracy na zasadzie franczyzy.

"Na mocy zawartej umowy w 2018 roku zostaną otwarte pierwsze trzy salony marki Reserved w Izraelu" - czytamy w komunikacie LPP. Będzie nimi zarządzać właśnie H&O Fashion Chains.

H&O to jeden z największych detalistów w tamtym kraju. Podobnie jak LPP w Polsce. Prowadzi obecnie 46 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni około 40 tys. metrów kwadratowych.

Jak podkreśla polska strona, zawarcie niniejszej umowy stanowi realizację strategii grupy kapitałowej LPP w zakresie ekspansji na nowe rynki. Wcześniej podobną umowę franczyzową spółka zawarła z białoruskim partnerem. Także na początek miały tam stanąć trzy sklepy. I to jeszcze w tym roku.

Zobacz także: Tak się robi modę w Polsce. Zobacz LPP od kuchni

Najbardziej wyczekiwany jest jednak debiut marki Reserved w światowej stolicy mody, czyli w Londynie. Już w środę 6 września, a więc za niecałe dwa tygodnie, LPP otworzy salon przy słynnej Oxford Street. Co więcej, wejście na rynek brytyjski wspierać będzie kampania z udziałem światowej sławy modelki Kate Moss.

- Chcemy, by nasza marka stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie - mówił w rozmowie z "The Guardian" rzecznik LPP. Przyznaje, że grupa jest już silnym graczem w Polsce, Rosji i krajach nadbałtyckich, ale to za mało, by stać się globalną marką. Kolejne po Londynie mają być m.in. Berlin, Paryż i Mediolan.

Według deklaracji LPP z początku roku, grupa chce być do grudnia obecna z marką Reserved w 22 krajach. W tym roku dołączą 4 nowe: Serbia i Wielka Brytania, gdzie powstaną sklepy własne oraz Białoruś i Kazachstan, gdzie działać będą sklepy franczyzowe. Planowane wydatki inwestycyjne mają wynieść około 440 mln zł, co oznaczałoby wzrost rok do roku o blisko 60 proc.

Reserved to flagowa marka LPP, ale nie jedyna. Szczególnie w Polsce rozwijane są też sklepy marek Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Całkowita sprzedaż grupy w ubiegłym roku sięgnęła 6 mld zł.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(12)
ennnoooo
7 lat temu
trzeba przyznać, że tempo europejskiej ekspansji mają zawrotne
funciak
7 lat temu
Londyn, Paryż, Mediolan jeśli tam im się uda to zamkną usta wszystkim niedowiarkom i staną się już na serio gigantem w Europie.
moshie
7 lat temu
Ciekawy kierunek, może się okazać bardzo dobrym rynkiem zbytu.
kierrak
7 lat temu
Plany są ambitne, czy się uda trzeba poczekać, ale życzę powodzenia.
piotr
7 lat temu
ciekawe czy produkty proponowane w UK czy Izraelu będą lepszej jakości niż to co się sprzedaje w Polsce. Kiedyś jeszcze jakieś 5 lat temu Reserved był dla mnie pierwszą marką którą wybierałem.....teraz ze względu na jakość i cenę jaką trzeba płacić kompletnie zrezygnowałem z tej marki. Wolę kupić mniej znane/rozpowszechnione? w Polsce zagraniczne marki np. jack&jones, benetton, tom tailor itp których jakość jest o niebo lepsza a ceny bardzo porównywalne.