Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Spółka Vistuli ma listy intencyjne dot. akwizycji na rynkach zagranicznych

0
Podziel się:

W.KRUK, spółka zależna Vistula Group, podpisała dwa listy intencyjne dotyczące planowanych projektów akwizycyjnych na rynkach zagranicznych, podała Vistula Group.

Spółka Vistuli ma listy intencyjne dot. akwizycji na rynkach zagranicznych

"Podpisane dokumenty obejmują: (i) list intencyjny z N.Lori s.r.o., Jermontox Holdings Ltd. oraz Jays Czech LLC dotyczący możliwości nabycia całości udziałów w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością prawa czeskiego Klenoty Aurum s.r.o. będącej jednym z liderów rynku czeskiego prowadzącym sieć salonów jubilerskich na rynku czeskim, w którym spółce zależnej przyznano wyłączność na czas prowadzenia analiz oraz (ii) list intencyjny z Liam Ltd. i Myra Investment Ltd. dotyczący możliwości nabycia całości udziałów w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością prawa słowackiego Montre s.r.o. prowadzącej sieć salonów jubilerskich na rynku słowackim, w którym spółce zależnej przyznano wyłączność na czas prowadzenia analiz" - czytamy w komunikacie.

Spółka zależna zamierza przeprowadzić analizy w/w podmiotów w celu przedstawienia ofert nabycia udziałów. Listy intencyjne nie stanowią zobowiązania żadnej ze stron do zawarcia transakcji. W przypadku pozytywnego przebiegu procesu akwizycyjnego Vistula Group szacuje, że może się on zakończyć w I kw. 2019 r., podano również.

Vistula wskazała, że podpisanie listów intencyjnych stanowi jeden z elementów realizacji strategii rozwoju grupy kapitałowej spółki, która przewiduje realizację projektów akwizycyjnych obejmujących rozpoznawalne marki o uznanej pozycji rynkowej, działające w segmencie odzieżowym oraz jubilerskim, dysponujące kanałami dystrybucji detalicznej, co w efekcie prowadziłoby do przyspieszenia rozwoju i stworzenia znacznie większej grupy kapitałowej

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły ok. 685,9 mln zł w 2017 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)