Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Spółka zależna Kerdos rozwiązała umowy nabycia akcji Meng Drogerie

0
Podziel się:
Spółka zależna Kerdos rozwiązała umowy nabycia akcji Meng Drogerie

DC Service - spółka zależna Kerdos Group - zawarła z BB Royal Holding (BBRH) i Dawidem Sukaczem porozumienia o rozwiązaniu umowy kupna-sprzedaży odpowiednio 38,47% i 12,32% akcji spółki Meng Drogerie z powodu trudności związanych z rozliczeniem transakcji, podała Kerdos.

"W związku z faktem, iż DC nie zapłacił do dnia zawarcia porozumienia ceny, DC oraz BBRH mocą porozumienia postanowili o rozwiązaniu umowy z chwilą zawarcia porozumienia oraz zadecydowali, iż w związku z rozwiązaniem umowy tytuł prawny do akcji powróci mocą porozumienia do BBRH. Strony porozumienia wskazały, iż przyczyną rozwiązania umowy są trudności związane z jej rozliczeniem" - czytamy w pierwszym komunikacie.

W komunikacie dotyczącym transakcji z Dawidem Sukaczem zawarto analogiczną informację.

Skutki finansowe dla DC związane z rozwiązaniem umowy w obu przypadkach sprowadzają się do faktu, iż DC nie jest zobowiązany do zapłaty ceny, podkreślono.

Po rozwiązaniu umów, posiada 27 312 akcji w kapitale zakładowym Meng, co stanowi około 49,21% w kapitale zakładowym Meng i tyle samo głosów na walnym zgromadzeniu Meng.

W sierpniu br. Kerdos informowała, że DC Service GmbH (DC) zawarła umowy, pozwalające zwiększyć jej udział w Meng Drogerie+ do 100%. Pierwsza umowa dotyczyła zakupu 20 562 akcji stanowiących 37,49% w kapitale zakładowym Meng od BB Royal Holding za 4,87 mln euro, a druga zakupu 6 977 akcji Meng stanowiących 12,72% w kapitale za łączną cenę 1,65 mln euro. Zawarcie umowy DC pozwalało zwiększyć udział DC w Meng do 54 851 akcji, tj. 100% kapitału zakładowego Meng.

Kerdos Group to spółka holdingowa, skupiona na sprzedaży detalicznej i hurtowej artykułów kosmetycznych i higienicznych poprzez sieć drogerii, w tym za granicą. Jest operatorem sieci Dayli w Polsce oraz Meng w Luksemburgu.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)