Jak rodzice wybierają produkty jako konsumenci? Oto wnioski z raportu grupy WP © Adobe Stock | fizkes

09.2023 Raport: Rodzic jako Konsument

Jakie wartości rodzice cenią jako konsumenci, skąd czerpią informacje o produktach dla dzieci oraz czym kierują się, wybierając konkretne produkty - tych i wielu innych rzeczy dowiesz się z naszego raportu "Rodzic jako konsument".

O raporcie

Raport powstał na bazie autorskiego badania internetowego Wirtualnej Polski Media, w ramach którego zagłębiamy się w tematykę wychowania dzieci oraz kluczowych wartości dla współczesnych rodziców.

Okres badania

Badanie zostało przeprowadzone w kwietniu 2022 roku.

Informacja statystyczna

Dane zostały doważone do struktury płci i wieku użytkowników strony głównej WP posiadających dzieci na podstawie wyników Mediapanel (kwiecień 2022).

Agenda

  • Część 1: Wartości i internet - Strona 6
  • Część 2: Żywność - Strona 14
  • Część 3: Kosmetyki - Strona 22
  • Część 4: Odzież - Strona 29

Sponsor raportu: MEDIABRAND


Raport jest dostępny pod linkiem: "Rodzic jako konsument"


Webinar: IKE/IKZE, czyli mądre inwestowanie na emeryturę. Webinar mBank i WP

ZOBACZ TAKŻE:
O Money Insights

Money Insights to redakcyjny projekt redakcji money.pl, w którym tworzymy własne raporty branżowe, omawiamy raporty partnerów oraz przygotowujemy szczegółowe analizy wybranych branż i jej wycinków. Chcemy dostarczać jakościowe i sprawdzone dane dla specjalistów oraz managerów. Do hubu analitycznego zapraszamy również analityków i ekspertów, aby dzielili się swoimi spostrzeżeniami i analizami z użytkownikami serwisu. Jesteś zainteresowany współpracą? Napisz do nas: moneyinsights@grupawp.pl

Komentarz sponsora raportu:

Troska o dobro dziecka, szczególnie w obszarze higieny i zdrowia, a z nim związane są niewątpliwie kosmetyki
dziecięce, nie pozwala na działanie „na skróty”. Bez względu na wiek, rodzice kierują się przede wszystkim gwarantami
jakości oraz odpowiedniego działania produktu. Dlatego właśnie w procesie decyzyjnym główną rolę odgrywa
świadomy wybór zgodnie z przeznaczeniem, certyfikaty, relatywnie rzadziej cena, promocje, czy otwartość na
testowanie produktów.
To pole do działania przede wszystkich produktów oraz marek sprawdzonych i wiarygodnych. Dlatego też autorytety,
eksperci (w tym inni rodzice) czyli tzw. zaufane źródła osobowe zawsze będą jednym z najważniejszych źródeł
informacji, szczególnie dla nowo upieczonych rodziców

Paweł Orkwiszewsk
Chief Strategy Officer, Mediabrands
Źródło artykułu: money.pl
Wybrane dla Ciebie
Bunt w NBP: zarząd kontra Glapiński. Prezes przerwał posiedzenie
Bunt w NBP: zarząd kontra Glapiński. Prezes przerwał posiedzenie
Rozpętał wojnę na cła, teraz gasi pożar. Trump ogłasza wielki pakiet pomocowy
Rozpętał wojnę na cła, teraz gasi pożar. Trump ogłasza wielki pakiet pomocowy
Ważny dokument. Ogranicza możliwość wycofania sił USA z Europy
Ważny dokument. Ogranicza możliwość wycofania sił USA z Europy
Rosyjskie drewno zalewa Polskę i UE mimo sankcji. Ujawnili skalę procederu
Rosyjskie drewno zalewa Polskę i UE mimo sankcji. Ujawnili skalę procederu
Andrzej Duda pochwalił się przelewem. Politycy już komentują
Andrzej Duda pochwalił się przelewem. Politycy już komentują
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 8.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 8.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 8.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 8.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 8.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 8.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 8.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 8.12.2025
"Musimy wprowadzić korektę opłat". Podwyższają stawki za śmieci o ok. 25 proc.
"Musimy wprowadzić korektę opłat". Podwyższają stawki za śmieci o ok. 25 proc.
Dobre wieści z Brukseli dla Polski ws. Mercosur
Dobre wieści z Brukseli dla Polski ws. Mercosur
Wymagania CPK budzą kontrowersje. Firmy już reagują
Wymagania CPK budzą kontrowersje. Firmy już reagują