Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Przemysław Ciszak
|
aktualizacja

Awaria w banku Santander. Drugi dzień problemów klientów

35
Podziel się:

Klienci Santander Bank Polska nie mają szczęścia. We wtorek ponownie pojawiły się problemy z BLIK-iem oraz aplikacją mobilną.

Santander bank przeprasza za utrudnienia.
Santander bank przeprasza za utrudnienia. (Shutterstock.com)

- Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że obecnie występują utrudnienia w usługach Santander on-line. Pracujemy nad ich usunięciem. Przepraszamy za utrudniania - głosi komunikat na bankowej infolinii.

Również poprzez konto Facebooka klienci zgłaszają problemy z płatnością BLIK-iem i aplikacją mobilną. - Uspokajam - nie widzimy żadnych problemów z wypłatami kartą z bankomatów - uspokajała pod jednym z wpisów przedstawicielka banku.

To kolejny dzień problemów w tym banku. W poniedziałek również nie działał system BLIK i aplikacja mobilna. Dopiero przed godziną 17 udało się rozwiązać problem.

Bank Santander nie podał co było przyczyną awarii. Jednak klienci na długie godziny mieli ograniczony dostęp do usług swojego banku. Jeszcze o godzinie 16:30 wciąż na infolinii banku wciąż usłyszeć można było komunikat o problemach.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(35)
begulek
4 lata temu
Dziś tez bez problemów łączę się do banku, zarówno z kompka jak i mobilnie.
begulek
4 lata temu
Ja tam bez problemów w poniedziałek BLIK-owałem około 14-tej
asr
4 lata temu
kolejny wtorek i znowu dzisiaj awaria...masakroza
dadadada
4 lata temu
Najlepszy mBank
Czytacz postó...
4 lata temu
Tak, wszystko, co hiszpańskie jest do niczego. Może poza winem.
...
Następna strona