Notowania

Awaria w banku Santander. Drugi dzień problemów klientów

Klienci Santander Bank Polska nie mają szczęścia. We wtorek ponownie pojawiły się problemy z BLIK-iem oraz aplikacją mobilną.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Shutterstock.com)
Santander bank przeprasza za utrudnienia.

- Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że obecnie występują utrudnienia w usługach Santander on-line. Pracujemy nad ich usunięciem. Przepraszamy za utrudniania - głosi komunikat na bankowej infolinii.

Również poprzez konto Facebooka klienci zgłaszają problemy z płatnością BLIK-iem i aplikacją mobilną. - Uspokajam - nie widzimy żadnych problemów z wypłatami kartą z bankomatów - uspokajała pod jednym z wpisów przedstawicielka banku.

To kolejny dzień problemów w tym banku. W poniedziałek również nie działał system BLIK i aplikacja mobilna. Dopiero przed godziną 17 udało się rozwiązać problem.

Santander
Awaria w Banku Santander. Nie można było korzystać z aplikacji mobilnej i BLIKA

Bank Santander nie podał co było przyczyną awarii. Jednak klienci na długie godziny mieli ograniczony dostęp do usług swojego banku. Jeszcze o godzinie 16:30 wciąż na infolinii banku wciąż usłyszeć można było komunikat o problemach.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
10-12-2019

koloPolka i Polak powinny mieć konto w polskim banku. Po co utrzymywać innych (hiszpanów,niemców itd) skoro oferty banków są w miarę zbliżone i nie ma tu … Czytaj całość

10-12-2019

pieczaraLudzie nie narzekajcie. Ostatnio chciałem wziąć rozwód z Santanderem i założyłem konto w Pekao S.A. Po dwóch miesiącach zrezygnowałem z usług tego … Czytaj całość

10-12-2019

TrackKiedyś był solidny, jak jeszcze był BZWBK.

Rozwiń komentarze (33)